عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: استیضاح وزیر علوم اقدام پسندیده ای نیست

۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۲ کد : ۹۲۴۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۱۳۸
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: استیضاح وزیر علوم اقدام پسندیده ای نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: استیضاح وزیر علوم در این شرایط خاص کار پسندیده ای نیست و به صلاح کشور نمی باشد .

دکتر مرتضی صفاری در حاشیه بازدید از چهل و پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت هسته ای در دانشگاه کاشان عملکرد دکتر منصور غلامی را بسیارمثبت ارزیابی کرد و افزود: استیضاح وزیر علوم یکی از اقدامات ناپسندی است که در مجلس مطرح شده است و مراجع عظام نیز در چند روز اخیر تذکراتی داده اند که این اتفاق به صلاح کشور نیست.

وی خاطر نشان کرد: نباید با مدیری که مدتی کوتاه مسئولیتی را بر عهده گرفته است به دلیل برخی مسایل شخصی و منطقه ای اینگونه برخورد شود .

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی افزود:  برای بررسی عملکرد  یک وزیر لازم است  دوره ای طی شود تا  اقداماتش قابل ارزیابی باشد  و اینکه هر روز شاهد این اتفاقات توسط نمایندگان مجلس باشیم کار پسنیده ای نیست.

دکتر صفاری با اشاره به اینکه دکتر غلامی فردی مثبت وتوانمند در حوزه وزارت علوم هستند اظهار امیدواری کرد تا وی در آینده نیز بتواند با مدیریت خوبی که دارد در رشد علمی کشور تاثیرگذار و نقش آفرین باشند.

کلید واژه ها: استیضاح استیضاح وزیر علوم وزیر علوم نماینده مردم نطنز دکتر منصور غلامی مجلس شورای اسلامی


نظر شما :

حسين ارباب ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۷
بهتر است نمایندگان محترم مجلس به جای استیضاه های پی در پی وزرای دولت بیشتر به فکر افزایش دانش و توانمند سازی خویش در جهت رفع نقائص و تضادهای قوانینی باشند که باعث سست شدن ارکان آموزش و پژوهش و نابودی تولید و تخریب منابع و افزایش دعاوی و... گردیده و ناکارامدی آنها زبانزد خاص و عام می باشد.