مدیر جدید امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان معرفی شد

۱۸ بهمن ۱۳۸۸ | ۱۸:۴۷ کد : ۹۱۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۷۸

 

 

دکتر مهدی شبانی به عنوان مدیر جدید امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان معرفی شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، استقلال، آزادی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را حاصل تلاش امام راحل، شهدا و ایثار خانواده‌هایشان ذکر کرد و گفت: همه ما مدیون خون شهداییم و کسانی که مسئولیت امور این فرزندان را برعهده می‌گیرند باید با جان و دل برای رضایت آنها تلاش کنند.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، با قدردانی از تلاش‌های جواد نخی مدیر قبلی امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه افزود: فرزندان شهدا پرچم‌های افتخارآفرین شهدا و نظام جمهوری اسلامی هستند که باید همچون پدران خود با سربلندی از این نظام دفاع کنند و منشأ تحولی عظیم در جامعه باشند.

وی، رشد فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی، برگزاری یادواره شهدا، تدفین شهدای گمنام، برگزاری همایش‌ها و اردوهای تفریحی مختلف را از موفقیت‌های مدیر قبلی امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد: مدیر جدید هم با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق، رشد و شکوفایی ایجاد شده در این حوزه را استمرار بخشد.

معاون آموزشی دانشگاه کاشان هم با قدردانی از تلاش‌های جواد نخی گفت: فرزندان شاهد حق بزرگی بر همه ما دارند و باید تلاش‌های بیشتری در جهت سرویس‌دهی به ایشان انجام دهیم.

دکتر امیرحسین رسول‌نیا افزود: فرزندان شاهد و ایثارگر باید همچون پدران خود که تأثیرگذار بودند تداوم دهنده راه آنها باشند.

وی از مدیر جدید امور دانشجویان شاهد و ایثارگر خواست تا همچون مدیر قبلی تلاش مضاعفی را همراه با صبر و حوصله برای رضایت فرزندان شاهد به کار بندد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان هم در این نشست، شهدا و فرزندان آنها را همچون نوری در جامعة اسلامی دانست و گفت: تلاش و ایثار این افراد موجب پیروزی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی شد که باید قدردان آنها بود.

حجت‌الاسلام عباس خادمیان، نگاه ویژه، برنامه‌ریزی دقیق و صبر و حوصله را لازمه مدیریت امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ذکر کرد و افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مورد نیاز، گفتگوی صمیمی، پاسخ به شبهات و انتقادات آنها و فضای ذهنی و آموزشی ویژه برای این افراد باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام عبدالله موحدی‌محب استادیار دانشگاه کاشان هم در این مراسم فرمایشاتی از حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه را برای حاضران بیان کرد.

جواد نخی مدیر قبلی امور دانشجویان شاهد و ایثارگر هم، ایثار و شهادت را پرچم افتخارآفرین و شناسنامه‌دار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: برای حفظ ارزش‌های خون شهدا از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد.

 

 

وی همچنین گزارشی از برخی فعالیت‌های انجام گرفته در طول قریب به سال مدیریت در دفتر شاهد و ایثارگر را برشمرد و گفت: این سال‌ها شیرین‌ترین سال‌های کار من در دانشگاه بوده و سعی کردم همه توانم را در زمینه رفع نیازهای دانشجویان شاهد به کار بندم.

دکتر مهدی شبانی مدیر جدید شاهد و ایثارگر نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ آثار شهدا، ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و زمینه‌سازی برای مشارکت فعالانه در عرصه‌های مختلف در جهت رشد و تعالی را از اهداف مدیریت امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ذکر کرد.

وی، لازمه رسیدن به این اهداف را تعامل و همکاری تمامی مجموعه دانشگاه و نیز دانشجویان دانست.

در دانشگاه کاشان قریب 300 دانشجوی شاهد و ایثارگر به تحصیل مشغول هستند.

 

 

 

 

 


نظر شما :