طرح پیشنهادی دانشگاه کاشان دردور سوم سفر ریاست محترم جمهوری به استان اصفهان

۱۸ آذر ۱۳۸۸ | ۲۳:۳۶ کد : ۹۰۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۶۹

رئیس دانشگاه کاشان گفت: در دور سوم سفر ریاست محترم جمهوری به استان اصفهان و سفر همزمان نماینده تام‌الاختیار ایشان به شهرستان کاشان از طرف این دانشگاه 13 طرح فرهنگی، علمی و آموزشی ارائه شد.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد افزود: احداث اردوگاه دانشجویی با ظرفیت پنج‌هزار نفر در پژوهشکده اسانس دانشگاه در قمصر، احداث پارک ملی نجوم ایران در جوار رصدخانه دانشگاه کاشان در نیاسر و احداث پارک مفاخر کاشان پردس مرکزی دانشگاه کاشان از مهمترین این پیشنهادها بود که منتظر ابلاغ مصوبات این طرح‌ها هستیم.

وی، به 13 طرح پیشنهادی در دور قبل سفر رییس جمهور از طرف این دانشگاه اشاره کرد و اظهارداشت: با عنایت دولتمردان محترم 11مصوبه از این طرح‌ها در دور قبل به تصویب رسید که در حال انجام است.

رییس دانشگاه کاشان، سفرهای استانی و شهرستانی رییس جمهور و ارتباط نزدیک با مردم را از مهمترین اقدامات دولت ذکر کرد و افزود: دانشگاه کاشان هم سعی دارد تا حرکت‌های رئیس جمهور را الگو قراردهد و رابطه نزدیکتری را با مجموعه دانشگاهی داشته باشد.

دکتر ساداتی‌نژاد، تشکیل هیأت رییسه این دانشگاه در داخل دانشکده‌ها و برگزاری جلسات حوزه‌ای با کارمندان بخش‌های مختلف را از جمله این اقدامات دانست و تصریح کرد: این اقدام درراستای ارتباط نزدیک‌تر و بررسی مشکلات و رفع نیازهای دانشکده‌ها و همکاران دانشگاهی و بهره‌گیری از نظرات ایشان برای ارتقاء هرچه بهتر دانشگاه در تمامی زمینه‌ها انجام می شود.

 

 

 


نظر شما :