مسن ترین دانشجوی دانشگاه کاشان: دانشجویان رشته هایی را انتخاب کنند که مفید و نیاز جامعه را برطرف کند

۱۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۷ کد : ۸۹۳۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۲۷۸

حسین منِشی متولد 1326 (71 ساله)  از استهبان فارس و ساکن شیراز دانشجویی است که در دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت و کنترل بیابان  سال تحصیلی 98-97  دانشگاه کاشان پذیرفته شده و به عنوان مسن ترین دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل شده است.

 

وی طی گفتگویی هدف از ادامه تحصیل در این سن را کمک به جامعه برای رفع مشکلات اعلام کرد  و افزود: هیچ زمان برای تحصیل و فراگیری علم دیر نیست و امروز در جامعه مشکلات و آسیب های زیادی وجود دارد که با  راهکارهای علمی می توان بر همه آنها فائق آمد.

وی از دانشجویان خواست تا در انتخاب رشته دقت کنند و رشته هایی را انتخاب کنند که برای جامعه مفید و بتواند مشکلات و نیازهای جامعه را برطرف نمایند.

وی که در سال 1350 دوره کارشناسی خود را در رشته دامپروری مهندسی کشاورزی از دانشگاه شهید چمران اهواز گرفته و پس از آن به عنوان کارشناس خدمات فنی سازمان تعاون روستایی استان فارس مشغول بکار بوده است، دلیل انتخاب رشته بیابان زدایی را علاقمندی خود به طبیعت و حفظ محیط زیست و جنگل ها بیان کرد و گفت: امروزه جنگل های زیادی به دلیل فرسایش خاک از بین می رود وحفاظت و استفاده صحیح از جنگلها به عنوان سرمایه ملی هر کشور، وظیفه ماست.

منشی که پس از فارغ التحصیلی دوره کارشناسی، برای نخستین بار در دوره کارشناسی ارشد شرکت کرده است و در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شده است  به دانشجویان توصیه کرد خواستن توانستن است و تلاش و پشتکار در هر کاری رمز موفقیت است.

این دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان، مشوق اصلی خود برای ادامه تحصیل را دوستان و همکلاس های قدیمی عنوان کرد و افزود: دانشجویان می‌توانند با انتخاب دوستانی خوب و صالح در دانشگاه، فضای مناسبی برای ادامه تحصیل ایجاد کنند.


( ۹ )

نظر شما :

ندا ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | ۰۸:۰۵
سلام، احسنت ب اقای منشئ بزرکوار و تبریک میکم ب ایشون بابت انتخاب اصلحی ک داشتن، خدا قوت
یاسر ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰
سلام و درود بر جناب منشی عزیز و عاشق تحصیل،خدا قوت روشنفکر.