کسب عنوان قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه کاشان در مسابقات تکواندو دانشگاههای منطقه ۶ کشور انتخابی المپیاد

۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۷ کد : ۸۲۳۱ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۳۷

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان گفت: در مسابقات تکواندو دانشگاههای منطقه 6 کشور انتخابی المپیاد کشور که در این دانشگاه برگزار شد تیم دانشگاه کاشان با کسب دو مدال طلا و پنج برنز در سکوی اول ایستاد.

 

محمد رمضانی علوی اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی دانشگاه کاشان از 16 لغایت 18 اسفند ماه و با حضور تیم هایی از دانشگاههای اصفهان، صنعتی اصفهان، شهر کرد، شهرضا، یزد، هنر اصفهان و کاشان در هشت وزن برگزار شد.

 

 وی  با بیان اینکه مقام های دوم و سوم را به ترتیب دانشگاههای صنعتی اصفهان و شهرکرد به دست آورند افزود: در این مسابقات همچنین تیم دانشگاه یزد کاپ اخلاق را به دست آورد.

رمضانی تیم دانشگاه کاشان را متشکل از حسین نوری، امیر محمد قاسمی، علی پاکزاد، علیرضا زارعی،  مصطفی حاجی آقازاده،  محمد علی عرب، مهدی صادقی و اکبر خواجی گیلی ذکر کرد و گفت: در این مسابقات مربی تیم دانشگاه عبداله غلامرضا به عنوان بهترین مربی انتخاب شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان  خاطر نشان کرد: تنها نفرات اول در اوزان مختلف سهمیه ورود به چهاردهمین المپیاد دانشجویان که  تابستان 97 در دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد به رقابت خواهند پرداخت.


( ۴ )

نظر شما :