امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه کاشان و فرماندهی انتظامی استان اصفهان

۲۸ مرداد ۱۳۸۸ | ۱۷:۰۸ کد : ۸۰۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۱۹

مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه کاشان گفت: تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری این دانشگاه با فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان امضاء شد.

دکتر جواد صفایی قمی افزود: با امضاء این تفاهم‌نامه پروژه‌های پژوهشی مورد نیاز اجرا و همایش‌های علمی ـ پژوهشی مشترک بین این دو طرف برگزار می‌شود.

وی، انجام مشاوره یا اعمال نظر بر روی طرح‌های در دست اقدام، انجام امور مطالعاتی و امکان سنجی طرح‌های مورد نظر نیروی انتظامی، استفاده از کتابخانه و اسناد علمی بر اساس ضوابط و مقررات، هماهنگی و همکاری و حمایت مالی در اجرای پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی با موضوع‌های مورد نظر نیروی انتظامی، همکاری متقابل در تبادل نظر و ارائه آمار و اطلاعات را از جمله موراد امضاء این تفاهم‌نامه ذکر کرد.

به گفته وی، بر طبق این تفاهم‌نامه تألیف، تدوین، انتشار و ترجمه متون و کتب تخصصی مورد نظر نیروی انتظامی انجام می‌شود.

صفایی قمی، برگزاری دوره‌ها، کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، سمینارهای مشترک آموزشی که در راستای اهداف نیروی انتظامی باشد را از دیگر موارد این تفاهم‌نامه ذکر کرد.

این تفاهم‌نامه که در دو نسخه و 8 ماده به امضاء سرتیپ 2 پاسدار سیدحمید صدرالسادات فرمانده انتظامی استان اصفهان و دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد رئیس دانشگاه کاشان رسیده است به مدت 5 سال ادامه دارد.

 

 


نظر شما :