بررسی مشکلات واحدهای مستقر در مرکز رشد دانشگاه کاشان با حضور فرماندارکاشان

۱۹ دی ۱۳۸۸ | ۱۲:۳۵ کد : ۸۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۰۳
رئیس مرکز رشد دانشگاه کاشان گفت: فرماندار کاشان ضمن بازدید و گفتگو با نمایندگان واحدها و هسته‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه کاشان مشکلات ایشان را مورد بررسی قرار داد. مهندس سیدحسین اجتهد افزود: در این دیدار که دکتر سیدجواد ساداتی‌ن‍ژاد رئیس دانشگاه کاشان، مهندس برازنده رئیس اداره صنایع و معادن کاشان و دکتر منعم‌زاده معاون پژوهشی دانشگاه کاشان نیز حضورداشتند فرماندار کاشان پیشنهاد کرد: همایشی با حضور مسؤولان اداری شهرستان و استان در مرکز رشد به منظور بررسی زمینه­های همکاری ارگان­های منطقه با واحدهای مستقر در مرکز و آشناسازی هر چه بیشتر ایشان با اهداف مرکز برگزار شد. وی افزود: در این جلسه لزوم توسعه مراکز رشد با توجه به حجم زیاد دانش‌آموختگان دانشگاهی مورد تأکید قرار گرفت. دکتر ساداتی‌نژاد در این دیدار ضمن اعلام صدور مجوز تأسیس مرکز رشد تخصصی گل و گلاب در سفر ریاست جمهوری به استان، اظهار داشت به نظر می‌رسد پتانسیل کاشان بالا است اما ساز وکارهای اداری شهرستان کافی نیست. ایشان همچنین خواستار ارتباط بیشتر ارگان های دولتی با دانشگاه کاشان شد.

رئیس مرکز رشد دانشگاه کاشان گفت: فرماندار کاشان ضمن بازدید و گفتگو با نمایندگان واحدها و هسته‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه کاشان مشکلات ایشان را مورد بررسی قرار داد.

مهندس سیدحسین اجتهد افزود: در این دیدار که دکتر سیدجواد ساداتی‌ن‍ژاد رئیس دانشگاه کاشان، مهندس برازنده رئیس اداره صنایع و معادن کاشان و دکتر منعم‌زاده معاون پژوهشی دانشگاه کاشان نیز حضورداشتند فرماندار کاشان پیشنهاد کرد: همایشی با حضور مسؤولان اداری شهرستان و استان در مرکز رشد به منظور بررسی زمینه­های همکاری ارگان­های منطقه با واحدهای مستقر در مرکز و آشناسازی هر چه بیشتر ایشان با اهداف مرکز برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه لزوم توسعه مراکز رشد با توجه به حجم زیاد دانش‌آموختگان دانشگاهی مورد تأکید قرار گرفت.

دکتر ساداتی‌نژاد در این دیدار ضمن اعلام صدور مجوز تأسیس مرکز رشد تخصصی گل و گلاب در سفر ریاست جمهوری به استان، اظهار داشت به نظر می‌رسد پتانسیل کاشان بالا است اما ساز وکارهای اداری شهرستان کافی نیست.

ایشان همچنین خواستار ارتباط بیشتر ارگان های دولتی با دانشگاه کاشان شد.

 

 

 


نظر شما :