معرفی رؤسای جدید دانشکده‌ علوم و پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان

۳۱ تیر ۱۳۸۸ | ۱۷:۱۶ کد : ۷۹۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۴۱

آیین‌ تودیع و معارفه رؤسای دانشکده‌های علوم، شیمی و پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان روز سه‌شنبه 30/4/88 در دانشگاه کاشان برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این آیین با گرامیداشت عید مبعث و اعیاد شعبانیه و قدردانی از رؤسای قبلی دانشکده‌های علوم و فناوری نانو گفت: تغییر و تحولات رؤسای دانشکده‌ها به دلیل عملکرد ضعیف آنها نیست بلکه داشتن انرژی برای فعالیت‌های جدید و ارتقاء سطح علمی دانشگاه ضروری است.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، تعامل و همکاری اعضای هیأت علمی دانشگاه و ارتباط با صنعت را برای ارتقاء سطح علمی دانشگاه ضروری دانست و افزود: با تعامل دو سویه دانشگاهیان و دانشجویان با شهرک‌های صنعتی و تبادل تجربیات یکدیگر امید است گامی مهم در تحول و توسعه علمی و اقتصادی کشور برداشته شود.

وی با اشاره به ایجاد رشتة جدید بیوتکنولوژی و پذیرش دانشجو از مهرماه سال جاری در این دانشگاه ابراز امیدواری کرد تا با توجه به رشد شتابان علم و افزایش دانش‌‌آموزان رشته علوم تجربی با ایجاد رشته‌های جدید علوم و رشته‌های میان رشته‌ای بستر لازم را برای دانش‌آموزان علاقمند به رشته‌های تجربی در این دانشگاه فراهم شود.

رئیس دانشگاه کاشان ایجاد جایگاه اداری و تشکیلاتی نانو و نگاه باز و استقبال از صاحبنظران رشته‌های مختلف در زمینه نانو و کاربردی شدن تولیدات این پژوهشکده را ضروری دانست.

 

 

دکتر مصطفی زاهدی‌فر رئیس پیشین دانشکده علوم و رئیس جدید پژوهشکده علوم و فناوری نانو هم در این آیین، تأسیس دانشکده شیمی، اخذ مجوز دورة دکترای فیزیک، راه‌اندازی رشته بیوتکنولوژی و پیگیری تأمین تجهیزات برای دانشکده علوم را از جمله فعالیت‌های خود در طول دوران تصدی دانشکده علوم ذکر کرد.

وی، اختصاص فضای بهتری برای پژوهشکده علوم و فناوری نانو را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری رئیس و دیگر مسئولان دانشگاه، شاهد رشد و تحول در این پژوهشکده باشیم.

 

 

رئیس جدید دانشکده علوم هم در این آیین با قدردانی از رئیس دانشگاه، راه‌اندازی رشته بیوتکنولوژی را برای دانشجویان علوم تجربی و علاقمند بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان و در این دانشگاه امکان ایجاد دیگر رشته‌های علوم و رشته‌های میان رشته‌ای وجود دارد که امید است تا دو سال آینده شاهد راه‌اندازی این رشته‌ها در این دانشگاه باشیم.

دکتر محمد الماسی، تسریع در ساخت ساختمان اداری و آزمایشگاه‌ها و تعامل بین اعضای هیأت علمی و دانشجویان را برای ارتقاء دانشکده ضروری دانست.

 

 

در این آیین دکتر محمد الماسی طی حکمی به عنوان رئیس دانشکده علوم و دکتر مصطفی زاهدی‌فر به عنوان رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو معرفی و از زحمات دکترمصطفی زاهدی‌فر و دکتر مسعود همدانیان به ترتیب به عنوان رؤسای قبلی دانشکده‌ علوم و پژوهشکده علوم و فنانوری نانو قدردانی شد.

 

 

 


نظر شما :