سه پروژه در حال ساخت از سوی خیرین آموزش عالی در دانشگاه کاشان

۱۳ خرداد ۱۳۸۸ | ۲۰:۳۱ کد : ۷۶۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۸۰

 

رئیس ستاد جلب مشارکت‌های مردمی دانشگاه کاشان گفت: ساخت سه پروژه از سوی خیرین آموزش عالی از ابتدای امسال در دانشگاه کاشان آغاز شده است.

دکتر عباس زراعت افزود: خوابگاه دانشجویی خواهران در زیربنای 1300 مترمربع که از تاریخ 21/2/88 کلنگ‌زنی شده است ظرف مدت 18 ماه از سوی خیر والاهمت حاج احمد امامی کاشانی ساخته خواهد شد.

وی گفت: ایشان برای این پروژه مبلغی بالغ بر 6 میلیارد ریال تقبل کرده‌اند.

همچنین این خیر بلند همت با تقبل آهن آلات پروژه ساختمان آزمایشگاه‌های دانشکده علوم این پروژه را وارد عملیات اجرایی کرده است. آزمایشگاه‌های دانشکده علوم در 2600 مترمربع زیربنا ساخته می‌شوند و از تاریخ کلنگ‌زنی آن که 21/2/88 بوده است زمانی 18 ماهه برای بهره‌برداری آن پیش‌بینی شده است.

دکتر زراعت گفت: پروژه سوم سالن ورزشی دانشکده معماری و هنر است که در 1400 مترمربع زیربنا ساخته می‌شود. کلنگ احداث این بنا در تاریخ 1/2/88 با اهتمام چندتن از والدین دانشجویان آقایان مهندس عباس خامه‌چیان، حاج محمد کتابچی، دکتر سیدعلی ثابت و همچنین آقایان مجید شمس و خداشکر کاظمی به زمین زده شده است و قرار است تا پایان شهریورماه جاری به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد خیرین یاد شده برای این پروژه جمعاً مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تقبل کرده‌اند که این مبلغ نیمی از هزینه پروژه می‌باشد و نیم دیگر با مشارکت دانشگاه کاشان تأمین می‌گردد.

 

 

 


نظر شما :