همایش و کارگاه بین‌المللی فناوری نانو در دانشگاه کاشان آغاز به کار کرد

۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ | ۲۱:۱۸ کد : ۷۶۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۵۶

 

 

کارگاه بین‌المللی علمی تخصصی نانو فناوری روز دوشنبه 28 اردیبهشت ماه جاری با حضور دانشمندانی از کشورهای غیر متعهد در پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان در قمصر آغاز به کار کرد.

رئیس پژوهشکده فناوری نانو دانشگاه کاشان و دبیر اجرایی این کارگاه گفت: متخصصان و کارشناسان نانوفناوری از 20 کشور عضو جنبش عدم تعهد (نم) در این کارگاه شرکت دارند.

دکتر مسعود همدانیان افزود: در این کارگاه سه روزه 28 سخنرانی در زمینه آخرین دستاوردها و تحقیق‌های انجام شده در زمینه نانوفناوری ارائه می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این کارگاه را تدوین برنامه مدون و یکنواخت در زمینه نانو و تبادل اطلاعات ذکر کرد و اظهار داشت: امید است با برگزاری این همایش، زمینه همکاری وسیع بین اعضای مجموعه کشورهای غیر متعهد و پژوهشکده نانو فناوری دانشگاه کاشان فراهم شود.

 

 

به گفته ایشان، هند، کنیا، عراق، کوبا، ارمنستان، میانمار، اندونزی، مالزی، لیبی، نیجریه، سری‌لانکا، اوگاندا، زامبیا، کلمبیا، آفریقای جنوبی، موریتانی، سوریه، پاکستان و ایران از کشورهای شرکت‌کننده در این همایش هستند.

این همایش و کارگاه بین‌المللی با همکاری و حمایت‌های مالی ستاد توسعه نانو فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مدت 4 روز در تهران و کاشان برگزار می‌شود.

 

 


نظر شما :