استادان نمونه دانشگاه کاشان تجلیل شدند

۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ | ۱۱:۴۸ کد : ۷۵۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۶۷

 

 

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، استادان نمونه دانشگاه کاشان روز دوشنبه با حضور آیت‌الله امامی کاشانی تجلیل شدند.

امام جمعه موقت و رئیس مدرسه عالی شهید مطهری تهران در این آیین، فرهنگ اسلام را کامل‌ترین و جدا از دیگر فرهنگ‌ها دانست و گفت: در مکتب و فرهنگ اسلام علوم مختلف ریاضی، شیمی، زیست، تاریخ، جغرافیا، فلسفه، اقتصاد و ... به فلسفه الهی و غیب ارتباط دارد.

آیت‌الله محمد امامی کاشانی، با گرامیداشت شهادت استاد مطهری و مقام معلم افزود: معلم و استادی در جامعة اسلامی خیر و منزلت دارد که در تعلیم و تربیت، علوم را به فلسفه الهی پیوند دهد.

وی اظهار داشت: اگر معلم مطلبی را بیان کند و رابطة فلسفه الهی و غیبت را نداند آن جامعه به انحراف و فساد کشیده می‌شود.

 

 

امام جمعه موقت تهران، دانشجویان را آیندگان و سازندگان کشور دانست و تلاش، دقت، کوشش، ذوق و وقت‌گذاری برای درس خواندن را به دانشجویان برای رسیدن به هدف نهایی و پیشرفت توصیه کرد.

رئیس دانشگاه کاشان هم در این آیین با گرامیداشت هفته معلم و قدردانی از استادانی که در راستای ارتقاء سطح آموزشی، علمی، فرهنگی دانشگاه تلاش دارند گفت: کسب افتخارات دانشگاه و کسب رتبة برتر سرانة پژوهشی و معرفی برترین دانشمند ایرانی و پژوهشگر برتر این دانشگاه از تلاش‌های اساتید و مجموعة کارکنان این دانشگاه است.

دکتر سدیجواد ساداتی‌نژاد، از سال 88 به عنوان سال ارتقاء سطح آموزشی دانشگاه کاشان یاد کرد و افزود: برای رسیدن به این هدف همکاری دانشجویان با اساتید و کارمندان ضروری است.

به گفته وی، تعلیم و تربیت صحیح اساتید و فراگیری درست دانشجویان از اساتید، پیشرفت جامعه و کشور را به همراه دارد.

 

 

معاون آموزشی دانشگاه کاشان هم در این آیین به چگونگی انتخاب استادان نمونه امسال اشاره کرد و گفت: با تشکیل کمیتة تدوین، دستورالعمل انتخاب اعضای هیأت علمی به شورای آموزشی هر دانشکده ابلاغ شد و اساتید هر گروه معرفی شدند.

دکتر رسول‌نیا موفقیت 40 درصد سالانه دانشجویان کارشناسی در دوره‌های کارشناسی ارشد را حال تلاش و کوشش استادان این دانشگاه ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد تا با تلاش بیشتر شاهد چند برابری موفقیت و آمار قبولی بیشتر دانشجویان در این دانشگاه باشیم.

در این آیین از 33 نفر از استادان و اعضای هیأت علمی برتر گروه‌های مختلف دانشگاه تجلیل شد.

 

 


نظر شما :