همایش رؤسای مراکز کارآفرینی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه مرکزی در دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۸ دی ۱۳۸۸ | ۲۱:۱۳ کد : ۷۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۹۹
دانشگاه کاشان رئیس دانشگاه کاشان در همایش رؤسای مراکز کارآفرینی ضمن تأکید بر اهمیت کارآفرینی، دمیدن روح کارآفرینی در جامعه را رسالت اصلی مسئولان ذیربط دانست. دکتر سیدجواد ساداتی نژاد با اشاره به نوپا بودن مراکز کارآفرینی در دانشگاه‌ها و جامعه، عدم هماهنگی اجزای مرتبط این بخش را از بزرگترین موانع کارآفرینی عنوان کرد. رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان هم به معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های این مرکز از زمان تأسیس پرداخت. دانشگاه کاشان دکتر غلامحسین صدیفیان اظهار داشت: با توجه به نو بودن مبحث کارآفرینی در دانشگاه‌ها، همه باید تلاش کنیم تا مراکز کارآفرینی در دانشگاه‌ها جایگاه خود را در بین مدیران، اساتید و دانشجویان پیدا کند. وی غریب بودن و ابهام در مفهوم کارآفرینی برای مخاطبان را از مهم‌ترین مشکلات این بخش عنوان کرد. در ادامه این همایش رؤسای مراکز کارآفرینی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی منطقه مرکزی به بحث و تبادل نظر و تبیین مشکلات و ارائه راهکارهای مورد نظر خود پرداختند.

 

 

رئیس دانشگاه کاشان در همایش رؤسای مراکز کارآفرینی ضمن تأکید بر اهمیت کارآفرینی، دمیدن روح کارآفرینی در جامعه را رسالت اصلی مسئولان ذیربط دانست.

دکتر سیدجواد ساداتی نژاد با اشاره به نوپا بودن مراکز کارآفرینی در دانشگاه‌ها و جامعه، عدم هماهنگی اجزای مرتبط این بخش را از بزرگترین موانع کارآفرینی عنوان کرد.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان هم به معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های این مرکز از زمان تأسیس پرداخت.

 

 

 

دکتر غلامحسین صدیفیان اظهار داشت: با توجه به نو بودن مبحث کارآفرینی در دانشگاه‌ها، همه باید تلاش کنیم تا مراکز کارآفرینی در دانشگاه‌ها جایگاه خود را در بین مدیران، اساتید و دانشجویان پیدا کند.

 وی غریب بودن و ابهام در مفهوم کارآفرینی برای مخاطبان را از مهم‌ترین مشکلات این بخش عنوان کرد.

در ادامه این همایش رؤسای مراکز کارآفرینی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی منطقه مرکزی به بحث و تبادل نظر و تبیین مشکلات و ارائه راهکارهای مورد نظر خود پرداختند.

 

 

 


نظر شما :