کنفرانس بین المللی ریاضی و شیمی در دانشگاه کاشان پایان یافت

۲۹ فروردین ۱۳۸۸ | ۱۹:۴۴ کد : ۷۰۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۰۳

 

کنفرانس بین المللی و کارگاه علمی ریاضی  شیمی پنجشنبه شب با حضور استادان برجسته جهانی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های ریاضی و شیمی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه کاشان به کار خود پایان داد.

دبیراجرایی این کنفرانس گفت:با توجه به سیاست اعلام شده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره توسعه شاخه‌های بین رشته‌ای، این کنفرانس با هدف شناساندن شاخه‌های جدید این علم به محققان داخلی و رشد و شکوفایی این رشته در سطح کشور برگزار شد.

«حسن دقیق» ابراز امیدواری کرد، برگزاری این کنفرانس وارایه مقالات و تبادل تجربیات و دستاوردهای جدید علمی،پژوهشی درزمینه ریاضی و شیمی بویژه ازسوی استادان برجسته خارج از کشور بتواند زمینه تحول و پیشرفت این رشته در کشور را فراهم کند.

 

 

دبیر علمی کنفرانس ریاضی شیمی دانشگاه کاشان نیز، برگزاری این کنفرانس را با ارایه بیش از یکصد مقاله داخلی و خارجی و دستاوردهای جدید علمی برای ارتقاء این رشته و پیشرفت علم در کشور بسیار مثبت ارزیابی کرد.

«سیدعلیرضا اشرفی» با اشاره به اینکه مقالات ارایه شده پس از داوری چاپ خواهد شد، از شرکت کنندگان در این کنفرانس علمی خواست تا مقالات خود را تا پایان اردیبهشت و اوایل خرداد ما ه سال‌جاری ارایه دهند.

دومین کنفرانس بین المللی و کارگاه ریاضی شیمی به مدت سه روز با حضور جمعی از اندیشمندان و استادان دانشگاه‌های داخلی و خارجی در رشته ریاضی - شیمی در دانشگاه کاشان به همت این دانشگاه برگزار شد.

سومین کنفرانس و کارگاه ریاضی و شیمی آبان ماه سال آینده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار می‌شود.

 

 


نظر شما :