نقش‌آفرینان سی‌سال خدمت دانشگاه کاشان گردهم آمدند

۲۱ بهمن ۱۳۸۷ | ۲۳:۰۲ کد : ۶۶۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۴۷

گردهمایی نقش‌آفرینان سی‌سال خدمت دانشگاه کاشان با حضور مسئولان دانشگاه در سی‌سال بعد از انقلاب، روز دوشنبه 21 بهمن‌ماه در دانشگاه کاشان برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان در این گردهمایی ضمن قدردانی از فعالیت‌های این نقش‌‌آفرینان و ذکر خاطراتی از حضرت امام(ره) گفت: این انقلاب که در سایة اسلام با تدبیر حضرت امام (ره) و برکت خون شهدا شکل گرفت توانست با درایت مقام معظم رهبری و همت دولتمردان و کارگزاران نظام منشأ خدمات و دستاوردهای عظیمی در زمینه‌های مختلف و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های جهانی باشد.

آیت‌ا... عبدالنبی نمازی، پیشرفت‌های علمی و تحقیقاتی، تولید علم و شکوفایی و فناوری را مهم‌ترین دستاورد انقلاب دانست و افزود: پاسداری از این انقلاب و حفظ ارزش‌های اسلامی رسالت آحاد مردم به خصوص فرهیختگان، اساتید و مسئولان دانشگاهی است.

رئیس دانشگاه کاشان هم در این آیین گزارش کلی از عملکرد سی‌ساله بعد از انقلاب در بخش‌های دانشجویی، اعضای هیأت علمی، پژوهشی و آموزشی و مقایسه وضعیت سال‌های اولیه و شرایط حاضر ارائه کرد.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، ضمن بیان موضوعات مسائل راهبردی دانشگاه و گذری بر افق آینده این دانشگاه از رؤسا، مدیران و مسئولین فعلی و پیشین دانشگاه خواست با توجه به تجربیات خود در طول سی‌سال خدمت در ترسیم و تحقق چشم‌انداز آینده دانشگاه کمک کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام عباس خادمیان هم، مهمترین ویژگی دستاورد انقلاب را حفظ ارزش‌ها و مبانی اسلامی ذکر کرد و از مسئولان خواست تا آموزه‌های نهج‌البلاغه و قرآن و تعالیم اسلامی را برای آموزش به دانشجویان بکار گیرند.

در این آیین، دکتر علی شریف، دکتر مهدی معرفت، دکتر مجتبی شریعتی‌نیاسر، و دکتر حسن دقیق رؤسای پیشین دانشگاه کاشان گزارشی از دورة فعالیتشان در این دانشگاه بیان کردند.

 

 


نظر شما :