دانش‌آموختگی نخستین دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه کاشان

۲۸ دی ۱۳۸۷ | ۱۲:۱۷ کد : ۶۵۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۱۴

نخستین دانشجوی کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی در تاریخ 25/10/87 از دانشگاه کاشان فارغ‌التحصیل شد.

مدیر گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه کاشان گفت: «سیدحمزه حقیقی» موفق شد از پایان نامه خود با موضوع «تأثیر دانش لغات همنشین دانشجویان زبان انگلیسی بر نگارش و ترجمه» دفاع کند.

دکتر «عباس زارعی» ارائه و چاپ دو مقاله از ایشان در مجلات معتبر خارجی دانشگاه کالیفرنیای آمریکا و هنگ‌کنگ را از موفقیت‌های این دانشجو ذکر کرد.

ایشان، تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی این دانشگاه را 50 دانشجو ذکر کرد و اظهار داشت: 11 نفر از این دانشجویان دختر و بقیه پسر هستند که نخستین گروه دانشجویان این رشته مشغول به ارائه پایان‌نامه‌های خود می‌باشند.

به گفته وی، گروه زبان و ادبیات انگلیسی در صدد جذب دانشجویان کارشناسی ارشد در رشته مترجمی زبان انگلیسی نیز می‌باشد و پذیرش دانشجو دردورة دکترا در برنامة پنج ساله توسعه این گروه آموزشی است.

دکتر «محمدرئوف معینی» و دکتر «علی رحیمی» به ترتیب استادان راهنما و مشاور پایان نامه نخستین دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی دانشگاه کاشان بودند.

لازم به ذکر است: در گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه کاشان 12 عضو هیأت علمی مشغول آموزش به بیش از 300 دانشجوی دوره‌های روزانه و شبانه در گرایش‌های کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی و کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی هستند.

 

 


( ۱ )

نظر شما :