رئیس دانشگاه کاشان: در آزمون بزرگ غزه، سران کشورهای عربستان و مصر مردود شدند

۰۱ بهمن ۱۳۸۷ | ۲۰:۰۳ کد : ۶۴۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۰۰

رئیس دانشگاه کاشان، جنگ بیست و دو روزه غزه را آزمون بزرگی برای تاریخ بشریت دانست و گفت: دراین آزمون بزرگ، سران کشورهای عربی به ویژه مصر و عربستان مردود شدند و آنها در پیشگاه الهی هیچ پاسخی نخواهند داشت.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد روز دوشنبه 30/10/87 در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات کاشان در محل سالن کنفرانس این دانشگاه، با اشاره به تشابه جنگ غزه به صحنة عاشورا افزود: در عاشورا نیز انسان‌ها از طرف خدا محک زده شدند.

به گفته وی، عده‌ای از کوفیان در این آزمون مردود شدند و عده‌ای هم از این آزمون که مسلمانان و مظلومان بودند سربلند و پیروز بیرون آمدند.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که مردم مسلمان سراسر دنیا و مردم ایران با برپایی راهپیمایی‌ها انزجار خود را از سکوت کشورهای عربی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی بر علیه ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند و همانگونه که دو روز قبل مقام معظم رهبری نوید این پیروزی را اعلام داشتند مردم غزه به پیروزی رسیدند.

به گفته وی، استادان و کارکنان دانشگاه کاشان هم با تماشای فاجعه غیرانسانی صهیونیست‌ها از پاننشستند و در یک حرکت نمادین با ارائه و در اختیار گذاشتن حقوق یک تا چند روزه خود همدردی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام داشتند.

رئیس دانشگاه کاشان، استواری، مقاومت، ایستادگی و طنین‌انداز شدن شعار هیهات من‌الذله را رمز پیروزی مردم غزه در این جنگ بیست و دو روزه دانست و ابراز امیدواری کرد تا شر دشمنان و مستکبران از سر مردم مظلوم کوتاه و پیروزی نهایی و قدرت جهانی از آن مسلمانان جهان باشد.

 

 


نظر شما :