دانشگاه کاشان با دانشگاه فناوری کوئینزلند استرالیا تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد

۰۷ دی ۱۳۸۷ | ۱۸:۰۶ کد : ۶۳۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۴۵

 

مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه کاشان گفت: امضاء تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری بین این دانشگاه با دانشگاه فناوری کوئینزلند (QUT) استرالیا بسته شد.

دکتر «جواد صفایی قمی» افزود: طبق این تفاهم‌نامه که در سه ماده تنظیم شده، طر‌ح‌های تحقیقاتی با سرمایه‌گذاری مشترک میان دانشکده علوم دانشگاه فناوری کوئینزلند و دانشکده علوم دانشگاه کاشان توسعه می‌یابد.

به گفته وی، سازماندهی فعالیت‌های علمی و دانشگاهی مشترک از قبیل: دوره‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و سخنرانی‌ها، تبادل استاد و یا دانشجو و تبادل مواد آموزشی و نشر علایق مشترک از دیگر اهداف این یاداشت تفاهم است.

ایشان، شرح مسئولیت‌های هر دانشگاه در رابطه با فعالیت توافق شده، جداول زمانی تعریف شده برای آن فعالیت خاص، بودجه و منابع مالی را از جمله برنامه‌های این تفاهم‌نامه ذکر کرد.

دکتر صفایی با اشاره به اینکه جهت تحقق و اجرای اهداف این یادداشت تفاهم، دو طرف هماهنگ کنندگانی را برای توسعه و مدیریت فعالیت‌های مشترک تعیین خواهند نمود افزود: افراد رابط، مسئول ارزیابی فعالیت‌های مطرح شده در این تفاهم‌نامه، طبق کارکردهای دو طرف خواهند بود.

لازم به ذکر است که در دانشگاه فناوری کوئینزلند استرالیا بیش از 40 هزار دانشجو تحصیل می‌کنند.

 

 


نظر شما :