اقامه نماز جماعت دانشجویان دانشگاه کاشان به امامت آیت‌ا... امامی کاشانی

۱۷ مهر ۱۳۸۷ | ۲۱:۴۷ کد : ۵۷۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۸۱

نماز جماعت ظهر و عصر روز دوشنبه پانزدهم مهر ماه سال جاری دانشگاه کاشان با حضور آیت‌ا... امامی کاشانی در مسجد دانشگاه اقامه شد.

امام جمعه موقت تهران و تولیت مدرسه عالی شهید مطهری در بین دو نماز، جوانان دانشجو را اداره کنندگان و سرمایه‌های فردای کشور دانست و گفت: علم‌آموزی و تحصیل کلید رسیدن به آینده‌ای درخشان و ارتقاء پیشرفت جامعه است.

آیت‌ا... محمد امامی کاشانی، از جوانان خواست برای کسب موفقیت‌های درخشان و بالاتر، تجربة بزرگان را فراگیرند و در پی علمی باشند که بتوانند به مردم و دولت خدمت کنند.

وی، علم همراه با زحمت، تلاش و برنامه‌ریزی را مؤثر دانست و گفت: علم همراه با لذت و شیرینی، کمک خواستن از خدا و رقابت نتیجه بخش است.

آیت‌ا...امامی کاشانی به جوانان توصیه کرد تا مرید و خادم علم باشند و تمام کارهایشان را با مطالعه، علم، تفسیر، تحقیق و پژوهش انجام دهند.

به گفته وی، علم توأم با اخلاص و معنویت، انسان را به تکامل و سرمنزل مقصود و هدف نهایی می‌رساند.

فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان شهرستان، مسئولان، معاونان و کارکنان دانشگاه کاشان هم در آیین نماز جماعت حضور داشتند.

شایان ذکر است آیت‌ا... امامی کاشانی رئیس کنگره علمی و پژوهشی مولا محسن فیض کاشانی به منظور بررسی میزبانی دانشگاه کاشان جهت برگزاری این کنگره به این دانشگاه سفر کرده بودند.

کنگره بین‌المللی علمی و پژوهشی بزرگداشت مولا محسن فیض کاشانی از 15 تا 17 آبان‌ماه سال جاری در مدرسه عالی شهید مطهری تهران، مدرسه دارالشفاء قم و دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

 

 


نظر شما :