حضور سفیران خدمت شهرستان کاشان در دانشگاه کاشان

۲۳ مهر ۱۳۸۷ | ۱۵:۰۴ کد : ۵۶۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۲۰

سفیران خدمت شهرستان کاشان با حضور معاون استاندار و فرماندار کاشان، معاونین فرمانداری، بخشداران و جمعی از مسئولان اداری شهرستان روز شنبه 20/7/87 به منظور بررسی و رفع نیازها و مشکلات در دانشگاه کاشان حضور یافتند.

رئیس دانشگاه کاشان در این نشست، ضمن اشاره به قابلیت‌های موجود در دانشگاه، این دانشگاه را تنها دانشگاه جامع شهرستانی برشمرد و توجه بیشتر مسئولان شهرستان به قشر دانشجو را به عنوان مجموعه‌ای از شهروندان و آیندگان جامعه ضروری دانست.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، نبود مکان و ایستگاه استقرار دانشجویان جلوی در ورودی دانشگاه، برای تأمین وسیله نقلیه، کمبود سرویس ایاب و ذهاب تاکسی و اتوبوس در هنگام ساعات پایانی کلاس‌های دانشگاه و عدم ارائه شیر یارانه‌ای را از جمله مشکلات دانشجویان این دانشگاه ذکر کرد.

وی، تأمین امنیت خوابگاه‌های داخل شهر، نظافت مسیر رفت و آمد دانشجویان، رفع مشکل زمین‌های اهدایی خیرین برای ساخت دانشکده حقوق و مجموعه خوابگاه، تأمین آب شهری برای پژوهشکده اسانس‌های طبیعی قمصر، صدور سند برای واحدهای پژوهشکده قمصر، رصدخانه نیاسر و دانشکده معماری و هنر، طرح جامع کنترل سیل، ساخت منازل سازمانی برای اساتید دانشگاه را از مسئولان شهرستان خواستار شد.

به گفته وی، تأمین روشنایی مسیر بین شهرک صنعتی راوند و دانشگاه افزایش پهنای باند اینترنت دانشگاه، گازرسانی به رصدخانه نیاسر و عدم قطعی گاز و برق از دیگر موارد ضروری است که مسئولان ادارات برق، گاز و مخابرات باید توجه داشته باشند.

رئیس دانشگاه کاشان، اختصاص اعتبارات عمرانی برای اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی دانشگاه در دهة فجر امسال را مورد تأکید قرار داد و خواستار تأمین اعتبار برای رفع خسارات سرمازدگی به فضای سبز دانشگاه شد.

دکتر ساداتی‌نژاد، برگزاری سمینار علمی پتانسیل‌ها و قابلیت‌های شهر کاشان برای استان شدن و ارائه مقالات در این زمینه را گام مؤثر برای پیشرفت شهرستان برای استان شدن دانست و همکاری این دانشگاه و دیگر سازمان‌ها را برای این امر به فرمانداری اعلام داشت.

فرماندار کاشان هم در این نشست،‌ این شهر را مهد علم و ادب و شهری دانشگاهی ذکر کرد و ارائه خدمات رفاهی و امنیتی برای دانشجویان این دانشگاه را ضروری دانست.

حسینعلی حاجی، ارائه تسهیلات برای آزادسازی مسیر سیل،‌ پیگیری ماده 100 و مشخص‌شدن و تفکیک زمین‌های شرکت تعاونی دانشگاه در جاده فین و نیاسر، رفع قطعی برق در دانشگاه، نظافت مستمر، ایجاد دو دستگاه سایبان برای استقرار دانشجویان، ‌ساماندهی فضای سبز خوابگاه روزبه، پیگیری و رفع مشکل زمین‌های خیرین برای ایجاد دانشکده حقوق و خوابگاه،‌ ارائه سرویس ویژه برای دانشجویان و افزایش 10 دستگاه تاکسی تا اول بهمن‌ماه را از جمله مصوبات این جلسه ذکر کرد.

مساعدت شرکت آب و فاضلاب برای رفع مشکل آب پژوهشکده اسانس قمصر، مجوز حفر چاه در پژوهشکده، تأمین روشنایی جاده شهرک صنعتی به دانشگاه تا سه ماه آینده، گازرسانی به رصدخانه در ابتدای سال 88، افزایش پهنای باند اینترنت، رفع مشکل شیر یارانه‌ای، سرعت بخشی صدور ثبت اسناد به مراکز دانشگاهی، تقویت نیروهای انتظامی برای امنیت دانشجویان، رفع مشکل خانه‌های سازمانی اساتید از دیگر مصوبات این جلسه بود. فرماندار کاشان به راه‌اندازی قطار ریل باس برای تسهیل در رفع و آمد دانشجویان اشاره کرد و افزود: در صورت تأمین ظرفیت، بلیط قطار برای دانشجویان 10 تا 15 درصد تخفیف خواهد داشت.

 

 


نظر شما :