اجرای طرح جهاد علمی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه کاشان دراستان هرمزگان

۱۴ مهر ۱۳۸۷ | ۱۳:۱۸ کد : ۵۵۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۴۵

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان گفت: 50 نفر از دانشجویان این دانشگاه طرح جهاد علمی و کارآفرینی را در استان هرمزگان اجرا کردند.

دکتر «غلامحسین صدیفیان»، هدف از اجرای این طرح را پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال 87 به نام سال نوآوری و شکوفایی و فراهم آوردن بستر مناسب برای گسترش فرهنگ کارآفرینی در مناطق محروم ذکر کرد.

وی اظهار داشت: این طرح در تابستان سال جاری در منطقه شرق استان هرمزگان در شهرهای میناب، سیریک، جاسک، رودان و منطقه رودخانه، هدایت، برنامه‌ریزی و اجرا شد.

به گفته وی، این تعداد دانشجویان فعال و نخبه دانشگاه با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان هرمزگان،‌کلاس‌های آمادگی برای کنکور، آشنایی با رشته‌های مختلف دانشگاهی، مباحث کارآفرینی و ایجاد روحیه و فرهنگ کارآفرینی را برای دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان و پیش‌دانشگاهی به مدت 18 روز آموزش دادند.

صدیفیان، با اشاره به استقبال سازمان آموزش و پرورش استان هرمزگان و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از این طرح، ابراز امیدواری کرد تا با اطلاع‌رسانی، زمینه گسترش چنین برنامه‌ها و طرح‌هایی برای تشویق و ترغیب جوانان به حرفه آموزی و توسعه اشتغال در کشور فراهم شود.

 

 


نظر شما :