معاون جدید دانشجویی و فرهنگی دانشگاه کاشان معرفی شد

۰۶ شهریور ۱۳۸۷ | ۱۳:۴۹ کد : ۵۴۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۹۲

 

دکتر احمد غلامی به عنوان معاون جدید دانشجویی و فرهنگی دانشگاه کاشان معرفی شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این آیین، ضمن قدردانی از مدیر قبلی این حوزه، حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه را بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: خوشبختانه با تلاش مدیریت دکتر شیخ‌زاده و همکاران ایشان شاخه‌های دانشجویی، خوابگاه‌ها، فرهنگی، مشاوره، انجمن‌های علمی و تربیت بدنی در سال گذشته ارتقاء و رشد چشمگیری داشت.

وی، ضمن سپاس از دکتر غلامی جهت پذیرفتن این مسئولیت خطیر ابراز امیدواری کرد تا با زیرساخت‌های مثبتی که در دانشگاه وجود دارد با علاقه و پشتکار ایشان، شکوفایی و ارتقاء در عرصه فرهنگی و دانشجویی و دیگر عرصه‌های دانشگاه محقق شود.

دکتر ساداتی‌نژاد، سعة صدر، حضور مستمر و وقت‌گذاری برای دانشجو، ایجاد صممیت، مشورت با کارشناسان و دانشجویان، خلاقیت و ابتکار در ارائه طرح‌ها، ارتباط مطلوب با مشاور امر بانوان، توجه به معنویات، ارتباط با دفتر مشاوره و تربیت بدنی، تعامل با تشکل‌های دانشجویی و مبنا قراردادن شعارها و برنامه‌های 30 سالگی نظام جمهوری اسلامی را از معاون جدید دانشجویی و فرهنگی دانشگاه خواستار شد.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان هم در این آیین، همت والا و وقت‌گذاری را از جمله خصوصیات بارز مدیر قبلی ذکر کرد و گفت: فضای دانشجویی فضای حاکمیت و مدیریت به کل مجموعه دانشگاه است که مدیریت جدید باید تمام دانشجویان این دانشگاه را با یک چشم نگاه کند.

حجت‌الاسلام عباس خادمیان، وقت‌گذاری، سعة صدر، برگزاری نشست‌های آسیب‌شناسی و آسیب‌‌زدایی را به معاونت جدید توصیه کرد.

دکتر قنبرعلی شیخ‌زاده معاون قبلی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه کاشان هم در این آیین، رمز موفقیت در حوزة این معاونت را همت و پشتیبانی رئیس دانشگاه و دیگر مدیران ذکر کرد و گفت: با وجود دغدغه زیاد در این حوزه فرهنگی، ولی با روش مدیریت مهرورزانه خدمات ارزنده‌ای در زمینه‌های تغذیه، خدمات درمانی، رفاهی، بوفه‌های دانشجویی، خدمات خوابگاهی و ساخت سوله‌های ورزشی در خوابگاه‌ها و برگزاری همایش‌ها و مسابقات حاصل شد.

 

 

وی از دکتر غلامی به خاطر پذیرش این مسئولیت سخت قدردانی کرد و افزود: پذیرش این مسئولیت در حوزة گستردة معاونت دانشجویی و فرهنگی یک نوع ایثارگری است که امید است با تلاش و همدلی تمامی اعضاء دانشگاه این حوزه مهم دانشگاه ارتقاء یابد و در راستای رفاه دانشجویان قدم بردارد.

دکتر غلامی معاون جدید دانشجویی فرهنگی دانشگاه هم تلاش بر فرهنگ دینی باوری، راه‌اندازی جلسات فرهنگی و برنامه‌ریزی، ایجاد هماهنگی در دفتر مشاوره و مدیریت فرهنگی، تقویت انجمن‌های علمی و توجه ویژه به شورای دانشجویی را از اولویت‌های کارهای خویش برشمرد.

به گفته وی، توجه به دانشجو، خوش‌بینی و مثبت‌گرایی، ایجاد روحیة نشاط و شادابی، تصمیم‌سازی برای دانشجو، پرهیز از نگاه یک بعدی به جوان دانشجو، توجه به سن ازدواج و تأمین آینده شغلی را از جمله برنامه‌های معاونت جدید جهت رفاه حال دانشجویان این دانشگاه خواهد بود.

در این آیین با الواح تقدیر و هدایایی از دکتر شیخ‌زاده قدردانی شد.


نظر شما :