ایجاد زمینه همکاری بین دانشگاه‌های روسیه با دانشگاه کاشان

۱۱ تیر ۱۳۸۷ | ۱۲:۳۵ کد : ۵۲۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۳۲

 

 

رئیس دانشگاه کاشان از ایجاد زمینه همکاری‌های علمی، فرهنگی و عمرانی این دانشگاه با دانشگاه‌های روسیه خبر داد.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد گفت: در نشستی که با هیئت رؤسا و مدیران دانشگاه‌های روسیه در سالن کنفرانس این دانشگاه صورت گرفت، این هیئت روسی جهت هرگونه همکاری از جمله در زمینه‌های تبادل استاد و دانشجو، نانو، انرژی قول مساعد دادند.

وی خاطر نشان کرد: این هیئت هفت نفره روسی که متشکل از دانشگاه‌های انرژی مسکو، ‌فرهنگ و هنر مسکو، سنت‌پترزبورگ و دانشگاه راه و اتومبیل مسکو بودند، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های علمی و فرهنگی، دانشگاه کاشان را رضایتبخش و قابل تحسین دانستند.

وی با اشاره به ایجاد تفاهم‌نامه‌های مختلف همکاری بین دانشگاه کاشان با مراکز مختلف علمی در داخل و خارج از کشور یادآور شد: مراکز علمی در دنیای سرعت و تکنولوژی شگرف امروز هرچه بیشتر با یکدیگر در ارتباط و تبادل اطلاعات و تجربیات باشند موفق‌تر هستند.

رئیس دانشگاه کاشان آمادگی این دانشگاه را برای برقراری هر نوع همکاری با مراکز مختلف علمی در داخل و خارج از کشور اعلام کرد.

ایشان با اشاره به سابقه و پیش‌قدم بودن این دانشگاه در بسیاری از موارد علمی از جمله نانو، اسانس‌های طبیعی و فرش در کشور ابراز امیدواری کرد برقراری تبادلات علمی فرهنگی با مراکز علمی توانمند در داخل و خارج از کشور بتواند در شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای این دانشگاه مؤثر باشد.

گفتنی است، هیئت روسی و مدیران دانشگاه‌های روسیه از پژوهشکده‌ها و دانشکده‌های مختلف دانشگاه کاشان بازدید کردند.

 

 


نظر شما :