دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان تجلیل شدند

۰۶ خرداد ۱۳۸۷ | ۲۱:۳۱ کد : ۴۹۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۰۷

 

 

دانشجویان شاهد و ایثارگر ورزشکار دانشگاه کاشان، راه یافته به مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال دانشگاه‌های استان روز دوشنبه در سالن کنفرانس این دانشگاه تجلیل شدند.

رئیس دانشگاه کاشان در این نشست، ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، دانشجویان شاهد و ایثارگر را از افتخارات دانشگاه دانست و گفت: شما دانشجویان هم باید همچون پدرانتان که فاتح این روز عظیم شدند فاتح کسب موفقیت‌ها در تمامی عرصه‌ها و پیشتاز و سرآمد در مدارج علمی باشید.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد با اشاره به اینکه آینده کشور باید به دست شما فرزندان شاهد و ایثارگر باشد از دانشجویان خواست تا فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ دینی در دانشگاه‌ها را ترویج کنند.

وی به وجود 250 دانشجوی شاهد و ایثارگر در این دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد، شما با در دست داشتن این پرچم و مدال پرافتخار باید با حضور خود در تمام محیط‌های دانشگاه بر دیگر دانشجویان تأثرگذار باشید.

رئیس دانشگاه کاشان یکی از معضلات و آسیب‌های جامعه را بی‌تفاوتی به مسایل ذکر کرد و گفت: شما دانشجویان شاهد و ایثارگر با ارائه نقطه نظرات از کارهای نامناسب فرهنگی در محیط دانشگاه جلوگیری و در راه اصلاح جامعه و دانشگاه گام بردارید.

 

 

دکتر ساداتی‌نژاد ضمن تقدیر از مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر و واحد تربیت بدنی دانشگاه کاشان و کسب موفقیت این دانشجویان در مسابقات ورزشی افزود: امید است تا در سال‌های آینده با برنامه‌ریزی شاهد رقابت‌ در عرصه‌های مختلف ورزشی و کسب موفقیت بهتر در بین دانشجویان شاهد و ایثارگر باشیم.

دکتر رسول‌نیا معاون آموزشی دانشگاه کاشان هم کسب موفقیت دانشجویان شاهد و ایثارگر در تمامی عرصه‌های آموزشی، پژوهشی، علمی و فرهنگی دانشگاه را قابل تقدیر دانست و برای آنها شکوفایی بیشتر آرزو کرد.

جواد نخی مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان هم در این نشست، با اشاره به پتانسیل‌های بسیار مثبت دانشجویان شاهد و ایثارگر در تمامی عرصه‌ها، حضور در عرصه‌های ورزشی را گامی در راستای ایجاد روحیة نشاط و شادابی و کسب موفقیت در بین دانشجویان دانست.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان هم در این نشست، ضمن کسب موفقیت‌های ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در رشته‌های فوتسال برادران و والیبال خواهران در مسابقات ورزشی دانشگاه‌های استان گفت: خدمت به دانشجو به خصوص دانشجویان ایثارگر و شاهد و کسب موفقیت آنها مدال افتخاری بر گردن دانشگاه است.

سعید حلاج‌باشی ابراز امیدواری کرد تا با برنامه‌ریزی‌های بهتر و تقویت تیم‌ها در سال‌های آینده شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر ورزشی این دانشگاه باشیم.

از قریب شش هزار دانشجوی دانشگاه کاشان 250 نفر دانشجویان شاهد و ایثارگر هستند که 20 نفر از ایشان در قالب دو تیم فوتسال برادران و والیبال خواهران در مسابقات دانشگاه‌های استان به ترتیب موفق به کسب مقام سوم و چهارم شدند.

 

 


نظر شما :