تقدیر از تیم ماهواره مکعبی دانشگاه کاشان توسط رییس سازمان فضایی ایران

۰۲ دی ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۵ کد : ۴۸۴۲ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۶۶
تقدیر از تیم ماهواره مکعبی دانشگاه کاشان توسط رییس سازمان فضایی ایران

دکتر بهرامی در جلسه‌ای که روز یکشنبه بیست و هشتم آذر ماه سال جاری با حضور مسئولین سازمان فضایی و نمایندگان تیم‌ها برگزار شد، از تیم‌های راه یافته به مرحله طراحی مفهومی این مسابقه تقدیر کردند.

دکتر فرزان رضایی سرپرست تیم ماهواره مکعبی دانشگاه کاشان و عضو هیئت علمی گروه الکترونیک دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر این دانشگاه لوح تقدیر را از معاون وزیر دریافت نمود.

شایان ذکر است در روزهای گذشته تیم ماهواره مکعبی دانشگاه کاشان با ورود به فاز طراحی اولیه مسابقه ملی مکعب ایرانی در جمع ۷ دانشگاه راه یافته به این مرحله قرار گرفته بود.

مسابقه ملی مکعب ایرانی با هدف جذب نیروهای متخصص و علاقمند برای ورود به عرصه تحقیقات فضایی، ایجاد بستر مناسب تمرین عملی دانشجویان در زمینه های فضایی،آشنایی علاقمندان و دانشجویان با فناوری های مرتبط با صنایع فضایی،  آموزش کار گروهی در بین دانشجویان با گرایش های متفاوت،شناسایی استعداد های علمی و فنی در زمینه های فضایی و کمک به رشد آنها،ایجاد بستری هدفمند برای خلاقیت و نوآوری دانشجویان و طرح ایده های نو در حوزه فناوری فضایی،  آشنایی عملی با اصول طراحی مهندسی و مهندسی سیستم وترویج فناوری فضایی و کاربردهای آن در اقشار مختلف جامعه برگزار می شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

کلید واژه ها: مسابقه ملی مکعب ایرانی تیم ماهواره مکعبی سازمان فضایی ایران مراسم تقدیر دانشگاه کاشان


( ۳ )

نظر شما :