عملیات ساختمانی خوابگاه دانشجویی پژوهشکده اسانس دانشگاه کاشان شروع شد

۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ | ۲۱:۰۲ کد : ۴۶۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۲۵۹

 

 

عملیات ساختمانی خوابگاه دانشجویی پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شهر قمصر کاشان شروع شد.

رئیس دانشگاه کاشان در حاشیة عملیات کلنگ‌زنی این خوابگاه افزود: این طرح در زیربنای 800مترمربع در دو طبقه با کمک خیر این شهر حاج مجید راهب ایجاد می‌شود.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد ضمن تقدیر از ایشان، ظرفیت این خوابگاه را 100نفر ذکر کرد و اظهار داشت: این طرح با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال ایجاد می‌شود.

وی، پژوهشکده اسانس را از نخستین پژوهشکده‌های اسانس در کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال و رفاه دانشجویان و جهت شناساندن این پژوهشکده به عنوان قطب علمی بین‌المللی ساخت این خوابگاه از ضروریات دانشجویان به شمار می‌رفت.

 

 

حاج مجید راهب خیّر این طرح هم ضمن اشاره به فرمان حضرت علی(ع) به مالک اشتر که رشتة حیات کشور در دست بازرگانان، صنعتگران و هنرمندان است و بدون آنها مملکت تهیدست و بینوا می‌گردد گفت: افرادی که توان خدمت دارند باید جهت رشد و ترقی جامعه و کشور خود از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی، ارتباط با صنعتگران و دانشگاهیان را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد تا با تعامل این دو قشر زمینه‌‌ای جهت معرفی صنعت اصیل ایرانی به دیگر رقبا فراهم شود.

 

 


نظر شما :