بیانیه دانشگاهیان شهرستان کاشان ۲۱ بهمن ۱۳۸۶

۲۱ بهمن ۱۳۸۶ | ۲۲:۵۸ کد : ۳۸۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۸۹

در طلیعه سی‌امین فجر انقلاب اسلامی و در جوار گلزار شهدای گمنام، ما دانشگاهیان دانشگاه‌های کاشان با روح پاک این شاهدان همیشه حاضر تاریخ انقلاب و با روح نورانی سلسله جنبان قافله انقلاب امام خمینی(ره) پیمان می‌بندیم که در ادامه راه شهداء، در صیانت از آرمان‌های انقلاب، اهداف عالیه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت توسعه همه جانبه کشور مصمم و ثابت قدم گام برداریم و از همة توان و همتمان برای پرورش نسل آینده، گسترش علم و معرفت و حرکت کشور در مسیر دانایی محوری و فتح قله‌های فناوری و پیشرفت تا رسیدن به قدرت اول منطقه از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

متأسفانه وقتی دانش با اخلاقیات پیش نرود و علم با معنویت همزاد وهمراه نباشد فجایعی مانند غزه از بشر متمدن امروزی سر می‌زند که موجب شرمسازی همة آزادیخواهان و دینداران است. ما این فاجعة هولناک انسانی را محکوم می‌کنیم و وجدان خفتة بین‌المللی را به بیداری وهوشیاری دعوت و با برادران مسلمان فلسطینی ابراز همدردی و اظهار حمایت می‌نماییم.

ما با حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام داشته و همدوش و همنوا با امت حزت‌الله انزجار خود را از زیاده خواهی‌های استکبار جهانی فریاد می‌زنیم.

ما شرکت در انتخابات را وظیفه دینی و شرعی خود دانسته و با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی انتخابات هشتیمن دوره مجلس شورای اسلامی در تعیین سرنوشت و تقویت خانه ملت مشارکتی فعال به نمایش خواهیم گذاشت.

ای گلگون کفنان جان بر کف! اگر شما از جانِ خود گذشتید و سرمایة وجود را نثار اسلام و انقلاب کردید، روحتان شاهد است که درخت این انقلاب به برکت خون شما به بارنشسته و تشنگان حقیقت و کفرستیزان گیتی از ثمره‌های آن استفاده می‌کنند.

انشاءا... این انقلاب و این راه روشن به قیام منجی موعود(عج) متصل شده و این وعده الهی محقق خواهد شد که:

ان الارض یرثها عبادی الصالحون

 

 


نظر شما :