کلنگ‌زنی دانشکده حقوق سعیدی در دانشگاه کاشان

۲۹ آبان ۱۳۸۶ | ۱۸:۵۵ کد : ۳۶۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۲۰

عملیات اجرایی احداث دانشکده حقوق به همت خیرین ارجمند اخوان محترم سعیدی (علی و مرتضی سعیدی) طی مراسمی در دانشگاه کاشان آغاز شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم گفت: این دانشکده در زیربنای 6هزار متر در دو طبقه و با وسعت 10هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال احداث می‌شود.

دکتر «سیدجواد ساداتی‌نژاد» با قدردانی از این خیر، از او به عنوان سرمایه‌ای ماندگار نام برد و افزود: دانشگاه کاشان از جمله معدود دانشگاه‌های کشور است که زمینه جذب سرمایه خیرین را فراهم کرده است.

 

 

وی با اشاره به فعال شدن ستاد جذب کمک‌های مردمی و خیرین در دانشگاه کاشان یادآور شد:

دانشگاه آماده هر نوع همکاری در جهت سرمایه‌گذاری خیرین در این مرکز می‌باشد.

ساداتی‌نژاد با ابراز امیدواری از تداوم این حرکت، از سرمایه‌گذاری یک خیر دیگر جهت ایجاد مجتمع خوابگاهی با سرمایه‌ای بیش از 50 میلیارد ریال در دانشگاه کاشان خبر داد.

وی، نبود ساختمان پژوهشکده علمی نانو، آزمایشگاه‌های علوم مهندسی را از جمله نیازهای دانشگاه برشمرد و افزود: در حالی دانشگاه کاشان از نبود ساختمان پژوهشکده نانو رنج می‌برد که از پیشتازان این رشته در کشور است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات دولتی و تلاش‌هایی که در جهت جذب این اعتبارات صورت گرفته جوابگوی نیاز دانشگاه نیست و می‌طلبد خیرین شهرستان که در امر مدرسه‌سازی و دیگر امور خیریه از سابقه‌ای درخشان برخوردارند در جهت کمک به دانشگاه به عنوان آخرین سکوی آموزشی متخصصین جامعه نیز گام بردارند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان نیز در این مراسم با قدردانی از این خیر گفت:

تقویت دانشگاه از وظایف اسلامی و ملی ماست.

آیت‌ا... «عبدالنبی نمازی» افزود: اثبات اسلام به عنوان مترقی‌ترین نظام سیاسی حقوقی برای جهان جز در سایه تقویت حوزه‌های علمیه و دانشگاه میسر نمی‌شود.

به گفته وی، اقتدار کشور اسلامی در گرو استقلال علمی و معنوی دانشگاه است و می‌طلبد توجه ویژه‌ای به آن شود.

 

 


نظر شما :