دیدار هیأت رئیسه دانشگاه با آیت‌ا... نمازی

۰۱ مرداد ۱۳۸۶ | ۱۳:۲۹ کد : ۲۷۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۵۷
شنبه ۱۶/۴/۸۶ رئیس، معاونان ومشاوران رئیس دانشگاه با حضور در دفتر آیت‌ا... نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در مورد مباحث مختلف دانشگاهی به بحث و گفتگو نشستند. در این دیدار دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، شاخصه‌های مختلف رشد و پیشرفت دانشگاه در بخش‌های مختلف به ویژه نوع تعاملاتی که دانشگاه با مجموعه شهر می‌تواند داشته باشد را برشمردند. دکتر گلابی معاون اداری و مالی و دکتر غلامی مشاور اجرایی رئیس دانشگاه نیز در سخنان جداگانه‌ای دیدگاه‌های خود را در زمینه ارتباط دانشگاه با مجموعه‌های مختلف شهری، اسلامی شدن دانشگاه، چگونگی برقراری ارتباط بیشتر و مؤثرتر بین دانشگاه کاشان و حوزه‌های علمیه کاشان را یادآور شدند. آیت‌ا... نمازی هم با استقبال از برقراری ارتباط با دانشگاه توصیه‌ها و رهنمودهای خود را بیان داشتند.

شنبه 16/4/86 رئیس، معاونان ومشاوران رئیس دانشگاه با حضور در دفتر آیت‌ا... نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در مورد مباحث مختلف دانشگاهی به بحث و گفتگو نشستند. در این دیدار دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، شاخصه‌های مختلف رشد و پیشرفت دانشگاه در بخش‌های مختلف به ویژه نوع تعاملاتی که دانشگاه با مجموعه شهر می‌تواند داشته باشد را برشمردند.

دکتر گلابی معاون اداری و مالی و دکتر غلامی مشاور اجرایی رئیس دانشگاه نیز در سخنان جداگانه‌ای دیدگاه‌های خود را در زمینه ارتباط دانشگاه با مجموعه‌های مختلف شهری، اسلامی شدن دانشگاه، چگونگی برقراری ارتباط بیشتر و مؤثرتر بین دانشگاه کاشان و حوزه‌های علمیه کاشان را یادآور شدند.

آیت‌ا... نمازی هم با استقبال از برقراری ارتباط با دانشگاه توصیه‌ها و رهنمودهای خود را بیان داشتند.

 

 

 


نظر شما :