سمینار اعتیاد و راه‌های پیشگیری از آن

۰۵ خرداد ۱۳۸۶ | ۱۳:۴۱ کد : ۲۵۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۷۷
به اهتمام مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه، دوشنبه ۱۷/۲/۸۶ سمینار اعتیاد و راه‌های پیشگیری از آن با حضور گسترده دانشجویان در تالار آزادی دانشگاه برگزار شد. در این سمینار دکتر فریبرز صدیق ارفعی استادیار دانشکده علوم انسانی دانشگاه با موضوع مبانی روان‌شناختی علل گرایش به مواد مخدر، دکتر محسن نیازی استادیار دانشکده علوم انسانی دانشگاه با موضوع نقش عوامل اجتماعی مؤثر دراعتیاد و دکتر جمالی (پزشک) با موضوع آشنایی با مواد مخدر و داروهای روان‌گردان و خطرات ناشی از مصرف آن سخنرانی کردند. پرسش و پاسخ و اجرای نمایشنامه «گرفتار» از دیگر برنامه‌های این نشست علمی بودند.

 به اهتمام مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه، دوشنبه 17/2/86 سمینار اعتیاد و راه‌های پیشگیری از آن با حضور گسترده دانشجویان در تالار آزادی دانشگاه برگزار شد.

در این سمینار دکتر فریبرز صدیق ارفعی استادیار دانشکده علوم انسانی دانشگاه با موضوع مبانی روان‌شناختی علل گرایش به مواد مخدر، دکتر محسن نیازی استادیار دانشکده علوم انسانی دانشگاه با موضوع نقش عوامل اجتماعی مؤثر دراعتیاد و دکتر جمالی (پزشک) با موضوع آشنایی با مواد مخدر و داروهای روان‌گردان و خطرات ناشی از مصرف آن سخنرانی کردند.

پرسش و پاسخ و اجرای نمایشنامه «گرفتار» از دیگر برنامه‌های این نشست علمی بودند.

 


نظر شما :