دیدار با دانشجویان در خوابگاه

۰۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ | ۱۱:۵۷ کد : ۲۳۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۷۲
خوابگاه‌های دانشجویی، به عنوان محل زندگی دانشجویان غیربومی نقش مستقیم و مؤثری بر کیفیت تحصیل ایشان دارند در کنار همة خاطرات شیرین و گاهاً غیر شیرینی که زندگی جمعی دانشجویی سرشار از آنهاست مطالبات و خواسته‌های دانشجویان ساکن در خوابگاه نیازمند شنیدن و رفع و رجوع کردن است. دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد سرپرست دانشگاه کاشان در نخستین بازدیدهای خود از مجموعه دانشگاه یکشنبه ۲/۲/۸۶ به اتفاق جمعی از مسئولان معاونت دانشجویی و فرهنگی در مجموعه خوابگاه برادران حاضر شدند و ضمن آشنایی نزدیک با کیفیت زندگی در خواگاه‌های دانشجویی، سخنان ایشان را شنیدند. در این دیدار که بیش از دو ساعت به طول انجامید بخش‌های مختلف خوابگاه و کیفیت توزیع شام در خوابگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند؛ همچنین رئیس دانشگاه با حضور در جمع دانشجویانی که از حضور سرپرست جدید دانشگاه در خوابگاه به گرمی استقبال ‌کردند، پرسش‌های ایشان را پاسخ گفت و اظهار امیدواری کرد در سایه تعامل مثبت و خوب دانشجویان با مسئولان دانشگاه و نیز با برنامه‌ریزی و پی‌گیری کاستی‌های خوابگاه‌ها هرچه سریع‌تر مرتفع گردد.

خوابگاه‌های دانشجویی، به عنوان محل زندگی دانشجویان غیربومی نقش مستقیم و مؤثری بر کیفیت تحصیل ایشان دارند در کنار همة خاطرات شیرین و گاهاً غیر شیرینی که زندگی جمعی دانشجویی سرشار از آنهاست مطالبات و خواسته‌های دانشجویان ساکن در خوابگاه نیازمند شنیدن و رفع و رجوع کردن است.

 دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد سرپرست دانشگاه کاشان در نخستین بازدیدهای خود از مجموعه دانشگاه یکشنبه 2/2/86 به اتفاق جمعی از مسئولان معاونت دانشجویی و فرهنگی در مجموعه خوابگاه برادران حاضر شدند و ضمن آشنایی نزدیک با کیفیت زندگی در خواگاه‌های دانشجویی، سخنان ایشان را شنیدند. در این دیدار که بیش از دو ساعت به طول انجامید بخش‌های مختلف خوابگاه و کیفیت توزیع شام در خوابگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند؛ همچنین رئیس دانشگاه با حضور در جمع دانشجویانی که از حضور سرپرست جدید دانشگاه در خوابگاه به گرمی استقبال ‌کردند، پرسش‌های ایشان را پاسخ گفت و اظهار امیدواری کرد در سایه تعامل مثبت و خوب دانشجویان با مسئولان دانشگاه و نیز با برنامه‌ریزی و پی‌گیری کاستی‌های خوابگاه‌ها هرچه سریع‌تر مرتفع گردد.

 


نظر شما :