اطلاعیه مدیر دانشجویی دانشگاه در خصوص سراها و سلف دانشجویی

۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۱:۴۷ کد : ۲۱۵۵۸ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۸۱۲

1- اخرین مهلت ترک خوابگاه پنج شنبه 25 اسفند ساعت 14 است. موتورخانه ها خاموش می شوند.

۲- با توجه به احتمال قطعی برق هر گونه مواد فاسدشدنی (مانند تخم‌مرغ، محصولات لبنی، حبوبات و...) را از اتاق و یخچال‌ خارج کنید.

۳- از خاموش بودن کلید لامپ‏ها و تمامی لوازم برقی به استثنای یخچال اطمینان حاصل نموده و سیم برق آنها را از پریز جدا کنید.

۴- حتماً لوازم و اشیاء مورد نیاز خود را که ممکن است در ایام تعطیلات به آن نیاز داشته باشید (مانند مدارک شناسایی و...) را از اتاق خارج کنید، زیرا در طول ایام تعطیلات، ورود به خوابگاه و گشودن درب ساختمان‌ها به‌دلیل پلمپ درب‌ها امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۵- از به‌جا گذاشتن لوازم و اشیاء قیمتی مانند پول نقد، لباس گران قیمت، لوازم صوتی و تصویری، رایانه و... در داخل اتاق‌ها در ایام تعطیلات خودداری کنید.

۶- با توجه به احتمال ترکیدگی لوله یا رادیاتور هنگام بازگشایی مجدد خوابگاه‌ها و راه‌اندازی موتورخانه‌ها پس از تعطیلات نوروز، از قرار دادن هر گونه لوازم و وسایل خود به‌ویژه کتاب در کف اتاق خودداری کنید و حتما وسایل خود را در جای مناسب قرار دهید.

۷- برای جلوگیری از تکثیر و انتشار حشرات ضروری است حتماً نسبت به شست‌وشوی ظروف و نظافت کامل اتاق و خروج تمام زباله‌ها اقدام شود.

۸- هنگام خروج از اتاق، از بسته بودن پنجره و بسته شدن کامل قفل درب اتاق اطمینان حاصل کنید.

۹- درب اتاق‌ها و ساختمان‌ها از تاریخ تخلیه پلمپ شده و تنها در صورت بروز حادثۀ غیرمترقبه مانند ترکیدگی لوله، نشتی آب، آتش‌سوزی و... همکاران خوابگاه طی صورتجلسه برای رفع مشکل، ورود خواهند کرد.


( ۵ )

نظر شما :