حکومتی که بر اساس حمایت مردم باشد شکست ناپذیر است

۰۵ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۳ کد : ۲۰۶۳۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۱۵

 فرمانده وقت توپخانه سپاه در محور مقاومت گفت: حکومتی که بر اساس حمایت مردم باشد شکست ناپذیر است.
 سردار سرتیپ پاسدار محمود چهارباغی در ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عنوان ایستادگی دانشگاه کاشان، با ذکر خاطراتی از عملیات های مختلف در دوران دفاع مقدس،  نظام جمهوری اسلامی را برخاسته از نیروهای مردمی و مخلص بسیج عنوان کرد و افزود: بسیج، این شجره طیبه و میراث ماندگار ‌حضرت امام خمینی(ره)، برخاسته از بطن جامعه با قدرت و توان عظیم و خودجوش توانسته است در راه اعتلای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گام‌های اساسی بردارد و مایه افتخار و سربلندی ملت ایران باشد.
وی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا تلاش های متعددی را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی داشته است افزود:  چند فرد سلبریتی که ادعای رهبری مردم را دارند چون افراد بی دین هستند دست به اقداماتی نابجا می زنند و خسارت هایی به اموال مردم و آمبولانس و بیمارستان ها می زنند که هیچ موقع با این اقدامات سو موفق و پیروز نمی شوند.
وی با بیان اینکه آمریکائیها اگر بخواهند این نظام را سرنگون کنند باید شیوه شان را تغییر دهند افزود: کسی که می خواهد با این نظام مقابله کند بایستی عاشق خدا بیشتر باشد و مذهبی تر و بادین تر باشد .
سردار سرتیپ پاسدارخاطر نشان کرد:  تا زمانی که نیروهای مردمی و بسیجی پای انقلاب باشند هیچ وقت دشمنان به اهداف شوم خود نخواهند رسید و پیروز نخواهند شد.
وی با بیان اینکه آن زمان نظام جمهوری اسلامی با کمترین امکانات توانست بر دشمن پیروز شود خاطر نشان کرد: امروز خوشبختانه قدرتمندترین  و پیشرفته ترین موشک های جهان در اختیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
 همرزم شهیدان طهرانی مقدم و حاج قاسم سلیمانی با اشاره به فرمایش شهید حاج قاسم سلیمانی که کل جمهوری اسلامی حرم است خاطر نشان کرد: حاج قاسم سلیمانی تمام وجودش را برای دفاع از اسلام و جبهه مقاومت گذاشته بود.
وی به فرمایش حضرت امام ره که حفظ جمهوری اسلامی از ظهور حضرت مهدی عج  واجب تر است اشاره کرد و افزود: حاج قاسم سلیمانی مدافع حضرت امام بود و همیشه به دنبال این بود که فرمایشات حضرت امام را اجرایی کند.
سردار پاسدار چهارباغی، حاج قاسم سلیمانی را مصداق بارز واژه شیران روز و زاهدان شب که در دوران دفاع مقدس بکار می بردند عنوان کرد و اظهار داشت: حاج قاسم در جبهه مقاومت هر شب نماز شب می خواند و بعد از نماز صبح به مبارزه با دشمن می پرداخت تا اینکه جبهه مقاومت با رشادت های حاج قاسم در سوریه و براندازی داعش پیروز شد.

جمعی از کارکنان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با راهپیمایی از مسجد به طرف گلزار شهدای گمنام این دانشگاه با سردادن شعارها و در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان "ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است" و "ما مطیع امر رهبریم" انزجار خود را از فتنه گران و اغتشاشگران اعلام کردند.

این ویژه برنامه که توسط بسیج اساتید، کارمندان و دانشجویی برگزار شد، همراه با مدیحه سرایی ایام شهادت ائمه اطهار علیه السلام و غبار روبی مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه  پایان یافت.

کلید واژه ها: دفاع مقدس دانشگاه کاشان بسیج


( ۵ )

نظر شما :