انتخاب دکتر صلواتی عضو هیات علمی دانشگاه کاشان به عنوان سرآمد علمی کشور

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۰ کد : ۲۰۶۱۰ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۵۸
انتخاب دکتر صلواتی عضو هیات علمی دانشگاه کاشان به عنوان سرآمد علمی کشور

معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان گفت: دکتر "مسعود صلواتی نیاسر" عضو هیأت علمی دانشکده شیمی این دانشگاه در فهرست سرآمدان علمی سال 1401 انتخاب شد.
دکتر مهدی شبانی اظهار داشت: بر اساس اعلام فدراسیون سرآمدان علمی ایران، دکتر صلواتی با کسب اعتبار علمی  490 ، حائز رتبه 33  شده است.
وی با بیان اینکه دکتر صلواتی برای ششمین سال است که در فهرست سرآمدان علمی کشور قرار می گیرد، خاطر نشان کرد: این عضو هیات علمی دانشگاه، با توجه به اعتبار علمی، حمایت‌هایی شامل پژوهانه، اعتبار خدمات شبکه آزمایشگاهی و امتیاز جذب محقق پسا دکترا دریافت کرد.
فدراسیون سرآمدان علمی کشور با هدف دستیابی به مرجعیت علمی با تلاش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تدوین و از ابتدای سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرده است و این برنامه در نظر دارد با شناسایی مستمر افراد توانمند و دارای بنیه علمی قوی و ارائه حمایت‌های ویژه از آنان، کشور را به سمت مرجعیت علمی در منطقه سوق دهد.
دبیرخانه سرآمدان علمی ایران با بررسی مقالات منتشر شده در نشریات برتر در سال های 2019 تا 2021 و استفاده از آیین نامه انتخاب سرآمدان علمی تعداد 100 سرآمد علمی و 15 سرآمد علمی جوان را شناسایی و معرفی کرد. سرآمد علمی جوان از بین افرادی با رتبه بیشتر از 100 و سن کمتر از 45 سال انتخاب شده اند.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: فدراسیون سرآمدان علمی ایران سرآمدان علمی دانشگاه کاشان دکتر صلواتی


( ۱ )

نظر شما :