اطلاعیه ی مهم دانشجویی دانشگاه کاشان

۰۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۹ کد : ۲۰۳۸۲ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۵۳۱

با عرض سلام و احترام به استحضار دانشجویان گرامی می رساند، علی رغم اطلاع رسانی های مکرر، هنوز، تعدادی از دانشجویان برای تحویل و اخذ وسایل خود که از اسفند 1398 و قبل از آن، تاکنون در قسمت های مختلف سراهای دانشجویی به جا مانده است مراجعه ننموده اند.
لذا، بدینوسیله، برای مرتبه ی پایانی، از سوی دانشگاه کاشان، اعلام می گردد، با توجه به کمبود فضای نگهداری  و همچنین رعایت مسایل بهداشتی، این دانشگاه حداکثر تا تاریخ ۲ شهریور ماه (مهلت یک ماه)، از اموال و وسایل مذکور، نگهداری خواهد نمود. پس از آن، حوزه ی دانشجویی دانشگاه، مجاز است، حسب قوانین و مقررات عمومی کشور و دستورات مراجع قانونی و قضایی، اقدامات لازم را معمول نموده و دیگر هیچگونه مسئولیتی را در خصوص افرادی که پس از این تاریخ اقدام و مراجعه می نمایند، نخواهد داشت و هیچگونه ادعا یا اعتراضی در این مورد، پذیرفته نخواهد شد.
افرادی که متقاضی برگرداندن اموال خویش می باشند، می توانند، حداکثر تا تاریخ موصوف، با مراجعه ی حضوری، نسبت به تحویل گرفتن اموال خویش اقدام نمایند. شماره های داخلی سرپرستی سراهای پسران 2520 و دختران 2626، جهت پاسخگویی می باشد. در هر صورت، این آخرین اطلاعیه دانشگاه در این خصوص است.

"حوزه ی مدیریت دانشجویی دانشگاه کاشان"


( ۱۲ )

نظر شما :