رقابت ۶۱۳۹ داوطلب در آزمون سراسری کارشناسی ۱۴۰۱ در دانشگاه کاشان

۰۷ تیر ۱۴۰۱ | ۲۲:۲۹ کد : ۲۰۲۸۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۶۴

نماینده تام الاختیار دانشگاه در آزمون های سازمان سنجش از رقابت شش هزار و 139 داوطلب در آزمون سراسری کارشناسی سال 1402-1401 در این دانشگاه خبر داد.
 
دکتر قنبرعلی شیخ زاده افزود: از این تعداد سه هزار و 717 داوطلب زن و دو هزار و 422 داوطلب مرد هستند که در پنج گروه آزمایشی هنر، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان‌های خارجی با یکدیگر به رقابت می پردازند.


وی به شرکت 1383 داوطلب در گروه هنر اشاره کرد و گفت:  این آزمون صبح روز چهارشنبه 8 تیرماه با رقابت 868 داوطلب خانم 515  داوطلب مرد برگزار می‌شود.
 
 دکتر شیخ زاده خاطر نشان کرد:  در صبح پنجشنبه 9 تیرماه تعداد 515  داوطلب ( 147 داوطلب خانم و 368داوطلب آقا) نیز در گروه علوم ریاضی و فنی و یک هزار و 479 داوطلب (890 زن و 589 داوطلب مرد) در گروه آزمایشی علوم انسانی به رقابت می پردازند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان بیشترین آمار داوطلبان آزمون سراسری امسال در این دانشگاه را گروه آزمایشی علوم تجربی عنوان کرد و گفت: دراین  گروه آزمایشی که صبح روز جمعه برگزار می شود، یک هزار و 941 داوطلب( 1255 زن و 686 داوطلب مرد) شرکت کرده اند.
 
دکتر شیخ زاده خاطر نشان کرد: کنکور سراسری سال 1401 صبح روز شنبه در گروه آزمایشی زبان نیز با رقابت 821 داوطلب ( 557 زن و 264 داوطلب مرد) پایان می پذیرد.


نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان ضمن تاکید بر تلاش دانشگاه کاشان در بهره گیری از عوامل اجرایی مناسب برای برگزاری مطلوب این رخ داد ملی، برای داوطلبین آرزوی موفقیت نمود و از آنها خواست نکات زیر را مد نظر قرار دهند.

۱. همراه داشتن کارت ورود به جلسه به همراه کارت شناسایی معتبر(کارت ملی یا شناسنامه) الزامی می باشد.

۲. ورودی به حوزه امتحانی دانشگاه کاشان برای داوطلبان کلیه گروه های آموزشی از انتهای خیابان شهید موسویان (جنب دانشگاه) می‌باشد.
۳. با عنایت به پذیرش داوطلبان از ساعت ۶.۳۰ صبح، خانواده های محترم و داوطلبین با برنامه ریزی لازم، در زمان مناسب به حوزه امتحانی مراجعه نمایند تا به اوج ترافیک مواجه نشوند.

۴. داوطلبان هیچ وسیله الکترونیکی و حافظه دار نظیر تلفن همراه، ساعت و انگشتر هوشمند به همراه نداشته باشند.

۵. پرهیز داوطلبان از عضویت در شبکه‌های اجتماعی که به روش های مختلف درصدد اغفال متقاضیان و اخذ وجه و اسناد هویتی آنها هستند.
لازم به ذکر است به استناد قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم آزمون‌های سراسری مصوب سال 1384 با خاطیان برخورد قانونی صورت می گیرد.

 

کلید واژه ها: آزمون سراسری دانشگاه کاشان سازمان سنجش آموزش کشور کنکور سراسری کارشناسی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش


( ۱ )

نظر شما :