رقابت ۴۱۱۰ داوطلب در آزمون سراسری کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در دانشگاه کاشان

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۶ کد : ۲۰۰۸۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۶۰

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آزمون سراسری  در دانشگاه کاشان از آغاز رقابت آزمون سراسری کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان خبر داد و گفت: برای آزمون ارشد امسال در این حوزه امتحانی، ۴۱۱۰ داوطلب ثبت نام کرده اند.
دکتر قنبرعلی شیخ زاده افزود: از این تعداد،  دو هزار و ۳۰ داوطلب مرد و دو هزار و ۸۰ داوطلب زن در سه نوبت برگزاری آزمون با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی افزود: در روز نخست برگزاری این آزمون در صبح چهارشنبه ۴۳۱ داوطلب (۱۹۱ زن، ۲۴۰ مرد) و در روز دوم صبح پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت، دو هزار و ۱۵۷ داوطلب (۱۱۳۹ زن، و ۱۰۱۸ مرد) و روز سوم صبح جمعه ۳۰ اردیبهشت نیز یک هزار و ۵۲۲ داوطلب (۷۵۰ زن و ۷۷۲ مرد) با یکدیگر به رقابت می پردازند.
کنکور کارشناسی ارشد امسال با رقابت بیش از ۶۴۷ هزار داوطلب در ۱۳۷ کد رشته امتحانی در سراسر کشور برگزار می شود.
بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، نتیجه اولیه این کنکور دهه پایانی خردادماه اعلام و انتخاب رشته نیز از روزهای ابتدایی تیرماه آغاز می شود.

پیام قدردانی سازمان سنجش آموزش کشور از  دکتر شیخ زاده نماینده تام الاختیار در برگزاری مطلوب آزمون کارشناسی ارشد سال 1401

نماینده محترم تام‌الاختیار
باسلام و احترام
مراتب تقدیر و تشکر معاون وزیر و رییس سازمان، مدیران و کارکنان سازمان سنجش را از جنابعالی و همکاران محترم برای برگزاری مطلوب آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 اعلام می دارد.
سازمان سنجش آموزش کشور

کلید واژه ها: سازمان سنجش دانشگاه کاشان آزمون کارشناسی ارشد


( ۳ )

نظر شما :