تقدیر معاون رئیس جمهور و وزیر علوم از دکتر شیخ زاده استاد برگزیده طرح شاهد دانشگاه کاشان

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۵ کد : ۲۰۰۵۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۳۵

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دکتر قنبرعلی شیخ زاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان به عنوان استاد برگزیده طرح شاهد این دانشگاه قدردانی کرد.

در این تقدیرنامه که با امضا دکتر سید امیر حسین زاده قاضی زاده هاشمی و دکتر محمد علی زلفی گل رسیده، آمده است: معلمین و اساتید حوزه و دانشگاه برگزیدگان جامعه‌اند و مظهر فاخر دانش، پژوهش، ادب، مهرورزی و مبارزه با نادانی و غفلت هستند. به پاس نکوداشت مقام شامخ و در سالروز شهادت استاد فرزانه آیت‌الله مرتضی مطهری و در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، کسب استاد برگزیده طرح شاهد که حاصل تلاش و پشتکار شما در رسیدگی به امور مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی فرزندان شاهد و ایثارگر می‌باشد را صمیمانه تبریک عرض می نماییم.

در ادامه این تقدیرنامه افزوده شده است: اطمینان داریم با استعانت از خدواند متعال و با همت بلند اساتیدگرانقدر ایران اسلامی و دانش آموان و دانشجویان فرهیخته شاهد و ایثارگر و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دستیابی به قله های رفیع علم و دانایی همراه با معنویت برای تعالی جامعه بشری دور از دسترس نخواهد بود.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: تقدیر دانشگاه کاشان وزیر علوم معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی


( ۴ )

نظر شما :