دکتر محسن‌محسن‌نیا دانشیار دانشگاه کاشان پژوهشگر برگزیده کشور شد

۲۶ دی ۱۳۸۵ | ۱۳:۵۴ کد : ۱۹۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۲۳
دکتر محسن محسن‌نیا دانشیار و مدیر گروه مهندسی شیمی دانشگاه کاشان موفق به کسب رتبه سوم پژوهشگر برگزیده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گروه فنی و مهندسی شد. بنا به اعلام دکتر بهزاد سلطانی مدیرکل امور پژوهشی و برنامه‌ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری کشور آیین تقدیر از پژوهشگران برگزیده کشوری دوشنبه ۲۵/۱۰/۸۵ با حضور معاون اول ریاست محترم جمهور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌گردد.روابط عمومی دانشگاه با تبریک این انتخاب شایسته به استاد گرانمایه دکتر محسن محسن‌نیاو عموم همکاران دانشگاه، سلامت و توفیق ایشان را در همه مراحل زندگی آرزو می‌کند.

دکتر محسن محسن‌نیا دانشیار و مدیر گروه مهندسی شیمی دانشگاه کاشان موفق به کسب رتبه سوم پژوهشگر برگزیده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گروه فنی و مهندسی شد. بنا به اعلام دکتر بهزاد سلطانی مدیرکل امور پژوهشی و برنامه‌ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری کشور آیین تقدیر از پژوهشگران برگزیده کشوری دوشنبه 25/10/85 با حضور معاون اول ریاست محترم جمهور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌گردد.روابط عمومی دانشگاه با تبریک این انتخاب شایسته به استاد گرانمایه دکتر محسن محسن‌نیاو عموم همکاران دانشگاه، سلامت و توفیق ایشان را در همه مراحل زندگی آرزو می‌کند.دکتر محسن محسن‌نیا دانشیار و مدیر گروه مهندسی شیمی دانشگاه کاشان موفق به کسب رتبه سوم پژوهشگر برگزیده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گروه فنی و مهندسی شد. بنا به اعلام دکتر بهزاد سلطانی مدیرکل امور پژوهشی و برنامه‌ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری کشور آیین تقدیر از پژوهشگران برگزیده کشوری دوشنبه 25/10/85 با حضور معاون اول ریاست محترم جمهور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌گردد.

روابط عمومی دانشگاه با تبریک این انتخاب شایسته به استاد گرانمایه دکتر محسن محسن‌نیا و عموم همکاران دانشگاه، سلامت و توفیق ایشان را در همه مراحل زندگی آرزو می‌کند.


نظر شما :