نشست هنری فرش و هنرمندان نوگرا در هنر ایران

۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۷ کد : ۱۸۱۹۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۸۲

نشست هنری فرش و هنرمندان نوگرا در هنر ایران  در دانشگاه کاشان برگزار شد.

مدیر گروه فرش دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه این نشست صمیمانه بین رشته‌ای گرافیک و هنر محیطی برگزار شد،گفت: این برنامه در راستای اهداف فرهنگی و اجتماعی و با رویکرد آموزشی و پژوهشی به بررسی آثار و ایده‌های هنرمندانی ارائه شد که در فضایی بین رشته‌ای پروژه‌های هنری خود را از ایده تا اجرا مطرح می‌کنند.

استاد فتحعلی قشقایی فر افزود: حضور مخاطبین از طیف‌های متفاوت فرهنگی و هنری در این رویداد یک روزه، فضای گفتگو و تعاملی چندجانبه را فراهم ‌آورد که به ارتقاء دانش و تجربه هنرمندان و مخاطبین منجر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تعامل میان هنرمندان داخلی و خارجی دعوت شده برای اقامت در رزیدنسی هنر و ذهن وایو با عموم مردم، دانشجویان و هنرمندان بومی شهر کاشان از اهداف اصلی این برنامه‌ها است که با حمایت و همکاری دانشگاه کاشان امکان تحقق پیدا خواهد کرد.

مدیر گروه فرش دانشگاه کاشان  تاکید کرد: دانشگاه به عنوان پایگاه اصلی دانش و تجربه‌ورزی هر شهر، بهترین مکان برای ارائه تجربه‌های نو و منحصر به فرد هنرمندانی است که از دیگر شهرها و کشورها به شهر کاشان دعوت شده‌اند.

شایان ذکر است این نشست با حضور صالح تسبیحی، هامد جابرها (گرافیست) و امیر وارسته (هنرمند محیطی) به همت اقامتگاه فرهنگی و هنری وایو با همکاری و مشارکت دانشگاه کاشان و پژوهشکده هنر فرش دانشگاه کاشان برگزار شد.

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان پژوهشکده فرش و معماری پژوهشکده هنر فرش کاشان


( ۱ )

نظر شما :