اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه کاشان در بخش برزک

۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۸ کد : ۱۸۰۴۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۶۱

رئیس دانشگاه کاشان به همراه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از فعالیتهای دانشجویان بسیجی در اردوی جهادی شهید حججی در روستاهای بخش برزک کاشان  بازدید و با خانواده شهید ابراهیم قاسمیان برزکی دیدار کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: اردوی جهادی دانشجویان بسیجی این دانشگاه  در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری بر فعالیت های جهادی، با حضور 20 دانشجوی بسیجی  از 17 شهریور 1400 در روستاهای بخش برزک آغاز شده است.

محمد حاج علی اکبری با بیان اینکه در این اردو دانشجویان در سه هسته عمرانی، فرهنگی و حقوقی فعالیت خود دارند، افزود: در هسته عمرانی دانشجویان با مشارکت و حمایت بنیاد حامیان دانشگاه کاشان به ساخت حدود 30 باب حمام و سرویس بهداشتی در روستاهای محروم بخش برزک(ویدوج ، ویدوجا، ازوار ، پنداس، تجره و آزران ) اقدام کرده است و  همچنین یک باب منزل و اشپزخانه و اتاق نیز در حال ساخت دارند.

وی خاطر نشان کرد: در هسته فرهنگی این اردو نیز دانشجویان بسیجی با برگزاری مراسم های مذهبی و سخنرانی و توزیع بسته های فرهنگی سعی می کند تا سطح فرهنگی مردم و به خصوص جوانان روستایی را ارتقاء بخشند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان اظهار کرد: دانشجویان بسیجی دراین اردو همچنین با تشکیل هسته حقوقی در این روستاها در راستای رفع مشکلات حقوقی و دعواهای خانوادگی و صلح وسازش در بین خانواده ها  برای کاهش آسیب های اجتماعی این روستاها می کوشند.


( ۱ )

نظر شما :