کارکنان نقش آفرینان افتخارات دانشگاه هستند

۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۷ کد : ۱۸۰۴۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۲۳

رئیس دانشگاه کاشان گفت: مجموعه  این دانشگاه اعم از استادان و دانشجویان و  کارمندان  و سایر بخشها در کسب افتخارات و دستاوردهای دانشگاه نقش آفرین هستند.

دکتر عباس زراعت در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه کاشان با تبریک به برگزیدگان ، وظایف و رسالت کارمندان نمونه را سنگین تر از قبل دانست و افزود:  کارمندان بایستی در راستای مسئولیت هایی که بر آنها تعریف شده  به درستی گام بردارند.

وی پاکدستی، دلسوزی، اشراف کامل بر امور و ایمان به کار  را از جمله وظایف کارمندان دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: کارمند نمونه فردی است که در پیشگاه خداوند باریتعالی نمونه باشد  و برای  اعمال و کردار و رفتار خود مسئول باشد و کار خود را به نحو احسن انجام دهد.

رئیس دانشگاه کاشان تعامل  موثر،  برخورد مناسب،  اخلاق نیکو ، کمک به دیگران، عشق و نوعدوستی،  خضوع و فروتنی، صداقت در گفتار و رفتار را از دیگر ویژگی ها و شاخصه های کارمند نمونه ذکر کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا با عشق و علاقه، وقت و توان  خود را برای سازمان اختصاص دهیم تا احساس خستگی در محیط کار نداشته باشیم.

دکتر زراعت از کارکنان خواست تا دانشگاه را جزئی از وجود خود بدانند و دانشجویان را به مانند فرزند و همکاران  خود را همچون  برادر  و خواهر خود نگاه کنند و به آنها توجه داشته باشند و احترام بگذارند و  تقوا را ملاک امور و فعالیت های خود بدانند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز در این مراسم با عرض تسلیت شهادت حضرت رقیه (س)  و تبریک به کارمندان نمونه افزود: همانگونه که وجود حضرت رقیه(س) منشاء اثر در وجود عالم و انسان ها  بودند امید است وجود شما کارمندان نیز تاثیرگذار در پیشرفت و توسعه کشور باشد.

حجت الاسلام خسروی  کارمندان نمونه را سرمایه اصلی هر سازمانی عنوان کرد و اظهار داشت: کارمندان خوب افرادی هستند با انگیزه که همواره برای رسیدن به موفقیت در تلاشند.

وی پیش قدم بودن در کارها، سخت کار کردن و ایجاد ارزش را از ویژگیهای کارمند و مدیر نمونه در سازمان برشمرد و گفت: کارمند و مدیر نمونه باید راه حل ارائه دهد و به جای ایجاد مشکلات در صدد رفع مشکلات سازمان خود باشد.

حجت الاسلام خسروی خاطر نشان کرد: کارمند هر سازمان باید در امور خود برنامه و  هدف داشته باشد و برنامه تیمی را اولویت برنامه های سازمان بداند. و کارمندان نمونه باید این ویژگیها  را به بقیه کارمندان تسری دهند و در سازمان خود نهادینه سازند.

درپایان این مراسم از کارمندان و مدیران نمونه سال 1399 دانشگاه کاشان تجلیل شد.


نظر شما :