اخبار هیئت ممیزه

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۰ کد : ۱۷۹۹۸ اخبار دانشگاه اخبار هیئت ممیزه
تعداد بازدید:۱۷۳۷

در اولین نشست از دوره هفتم هیأت ممیزه دانشگاه کاشان در روز پنج شنبه 11 شهریورماه که به منظور معارفه اعضای جدید و تشکیل کمیسیونهای تخصصی برگزار گردید، گزارشی از فعالیت دوره ششم هیأت ممیزه و نحوه انتخاب اعضای دوره جدید ارائه شد و روسا و اعضای کمیسیونهای تخصصی تعیین شدند.

 دکتر قنبرعلی شیخ زاده دبیر هیات ممیزه ضمن تشکر از اعضای هیات ممیزه دوره ششم، به برگزاری 12 جلسه هیات ممیزه و 54 کمیسیون تخصصی در دوره ششم اشاره نمود و تعداد پرونده های بررسی شده در این دوره  را 66 مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد 18 مورد ارتقای مرتبه به استادی، 45 مورد ارتقای مرتبه به دانشیاری و 3 مورد ارتقای مرتبه به استادیاری می‌باشد.

دبیر هیأت ممیزه دانشگاه کاشان اظهار داشت: بر اساس آیین نامه تشکیل هیأت ممیزه دانشگاه ها، اعضای حقوقی هیأت ممیزه شامل رئیس دانشگاه و معاونین آموزشی و پژوهشی و اعضای حقیقی می باشند، 17 نفر از اعضای حقیقی از طریق فرایند انتخابات الکترونیکی در  خردادماه انتخاب و 4 نفر دیگر با مرتبه استادی به پیشنهاد رئیس دانشگاه و با تأیید وزارت عتف انتخاب گردیدند. همچنین 3 نفر به عنوان نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هیأت ممیزه حضور دارند.

وی ضمن تبریک به انتخاب و انتصاب اعضای دوره هفتم، ابراز امیدواری کرد: در این دوره نیز با ممیزی علمی و پژوهشی فعالیتهای همکاران متقاضی ارتقا با عنایت به ارزشهای دینی و منافع ملی و رعایت انصاف و پرهیز از هرگونه جانبداری غیر علمی و حرفه‌ای و به منظور رعایت حقوق دانشگاه واعضای محترم هیأت علمی، شاهد ارتقای همکاران پرتلاش، فعال  و موثر در عرصه های فرهنگی و اجتماعی، علمی و آموزشی، پژوهشی و فناوری، و کارآفرینی و اجرائی باشیم.

به گفته وی در حال حاضر تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان با مرتبه استادی 32 نفر، با مرتبه دانشیاری 86 نفر ، با مرتبه استادیاری 178 نفر و با مرتبه مربی 8 نفر می باشد.

دکتر شیخ زاده ضمن اشاره به سند چشم انداز و برنامه دوم راهبردی دانشگاه، ابراز امیدواری کرد که در راستای اجرای مأموریت‌های دانشگاه و اثر گذاری هر چه بیشتر در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی، بیش از پیش با استفاده از ظرفیت ماده 5 و 6 آیین‌نامه ارتقاء، راهکارهایی برای متناسب سازی فعالیتهای آموزشی و پژوهشی اعضای هیأت علمی در راستای پاسخگویی بیشتر به نیازهای جامعه و صنعت و لحاظ امتیازات اینگونه فعالیتها اتخاذ گردد.

در پایان دبیر هیأت ممیزه دانشگاه، مجددا به همکاران محترمی که در این دوره ارتقا یافتند تبریک گفته و کامیابی‌های روز افزون جامعه دانشگاهی را از خداوند منان طلب نمودند.

کلید واژه ها: هیات ممیزه دانشگاه کاشان


( ۱۴ )

نظر شما :