انعقاد بیش از ۳۱ میلیارد ریال طرح پژوهشی دانشگاه کاشان با صنایع و سازمان‌های بیرونی

۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۶ کد : ۱۷۷۶۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۸۶

مدیر فناوری و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان گفت: در سال 99 ارزش طرح‌های  پژوهشی این دانشگاه که با صنایع و سازمان‌های بیرونی منعقد شده است بیش از31 میلیارد ریال است.
محسن ایرانی تعداد  قراردادهای ارتباط با صنعت و  جامعه این دانشگاه در سال گذشته را 20  طرح عنوان کرد و افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف اسانس، منابع طبیعی، میراث فرهنگی، معماری و هنر، فنی مهندسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی و شیمی اجرا شده است.
وی ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در آئین‌نامه طرح‌های بیرونی پتانسیل‌های مناسبی در راستای تقویت ارتباط بیشتر با جامعه و صنعت دیده شده است.
وی با بیان اینکه دانشگاه کاشان آماده هرگونه همکاری با صنایع و سازمان‌ها در راستای حل مشکلات آنان است، خاطر نشان کرد: سعی داریم که پژوهش‌های کاربردی و جامعه‌نگر و در راستای رفع نیازهای جامعه امروز، مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
مدیر فناوری و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان با اشاره به فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی در صنعت گفت: فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی در جامعه و صنعت، زمینه مناسبی را برای ارتقای توانمندی‌ها و مهارت افزایی در جهت انتقال یافته‌های پژوهشی به دانشجویان فراهم می‌سازد و خوشبختانه دانشگاه کاشان در اجرای این طرح جزء دانشگاه‌های پیشگام می باشد.

کلید واژه ها: ارتباط با صنعت ارتباط دانشگاه با صنعت دانشگاه کاشان صنعت و جامعه صنعت و دانشگاه


نظر شما :