توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین نیازمندان توسط دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه کاشان

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۱ کد : ۱۷۵۳۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۷۸

با توجه به فرامین مقام معظم رهبری  مبنی بر کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده ‌ناشی از کرونا، رزمایش کمک مومنانه به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان  برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خسروی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند سال گذشته، اقشار زیادی با از دست دادن فرصت شغلی خسارت دیدند و از این رو طرح کمک‌های مومنانه با هدف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر به اجرا درمی‌آید.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه کاشان بیان داشت : با اشاره به اینکه در روزگاری هستیم که به دلیل تحریم‌های ظالمانه ملت ما از نظر اقتصادی به شدت تحت تأثیر هستند، گفت: وظیفه تک تک افرادی که در وضعیت مالی مناسبی هستند، این است که به افراد نیازمند کمک کنند.

حجت الاسلام خسروی، ارزش هر بسته را 3 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این بسته ها شامل برنج ،گوشت ، ماکارونی ،سویا ،لوبیاسفید ، نخود، روغن سرخ کردنی و خوراکی ،شکر،قند و رب گوجه فرنگی  بوده است.

در پایان وی  از همه کسانی که در این امر خداپسندانه شرکت داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

"مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت(ع) " وابسته به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) محلی برای  واریز کمک های شما دانشگاهیان محترم می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر  و مشارکت در این طرح  می توانید با شماره های 03155912243 و 2248 تماس حاصل نمایید .

 

کلید واژه ها: بسته های معیشتی کمک مومنانه دانشگاه کاشان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها


( ۱ )

نظر شما :