حجت الاسلام خسروی: شعار امسال رهبری ریل‌گذاری برای شکوفایی اقتصاد کشور است

۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۸ کد : ۱۷۵۲۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۳۶
حجت الاسلام خسروی: شعار امسال رهبری ریل‌گذاری برای شکوفایی اقتصاد کشور است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: شعار امسال مقام معظم رهبری "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها"، ریل گذاری و هدف گذاری برای شکوفا شدن اقتصاد کشور است .

حجت الاسلام  جواد خسروی افزود: تولید، پشتیبانی و مانع زدایی از کسانی بر می آید که عقل سلیم داشته باشند و به فکر منافع مردم باشند.

وی رقت قلب و عقل سلیم را لازمه موفقیت در امور دانست و خاطر نشان کرد: مسئول جامعه اسلامی در وحله اول باید از عقل سلیم برخوردار باشد .

حجت الاسلام خسروی انتخابات را یکی از مسایل مهم کشور عنوان کرد و افزود: متاسفانه در مسائل سیاسی کشور بعضاً بی اخلاقی هایی مشاهده می شود که این ناشی از عقل ناسالم  برخی افراد است.

وی پرهیز از حزب گرایی و جناح بازی رادر انتخابات ضروری دانست و افزود: در آستانه انتخابات باید از هر گونه حزب گرایی و مسائلی که کشور را تحت الشعاع خود قرار می دهد خودداری شود.

وی افزود: یک مسلمان نباید فرد دیگری را برای  پیروزی در انتخابات ،تخریب و سرکوب کند . روند انتخابات باید به گونه ای باشد که انسان ها کشف کنند  چه کسی بر مدار تقواست تا این مسئولیت خطیر را به او بسپارند نه اینکه به زور خود فرد بخواهد با تخریب فرد دیگری بر کرسی مسئولیت بنشیند.

وی فلسفه حکومت اسلامی را زمینه سازی برای ظهور حضرت موعود (عج) دانست  و اظهار کرد: ظهور و قیام حضرت مهدی (عج) عظیم ترین و بی سابقه ترین انقلاب تاریخ است که تحولات اساسی و همه جانبه ای را در عرصه های مختلف فرهنگی اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی جهان را همراه خواهد داشت.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان  افزود: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که توانست بر علیه تمام دسیسه ها و توطئه های دشمنان در این 42 سال مقابله کند و بایستد. چه بسا اگر هر نظام دیگری بود حتما نابود می شد و این اثبات کننده تاثیر ممتاز انقلاب اسلامی در زمینه سازی و فراهم نمودن زمینه ها و بسترهای ظهور و انقلاب بزرگ مهدوی است.

کلید واژه ها: شعار سال دانشگاه کاشان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نوروز 1400


( ۴ )

نظر شما :