امضای تفاهم نامه همکاری بین دادگستری استان اصفهان و دانشگاه کاشان، گامی دیگر برای تحقق رسالت های دانشگاه جامعه محور

۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۷ کد : ۱۷۵۱۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۲۷

به منظور توسعه و تحکیم همکاری‌ها و فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی با در نظر داشتن کلیه امکانات علمی، تجربی، نیروی انسانی و پشتیبانی طرفین و بهره گیری از آنها، تفاهم‌نامه بین دادگستری استان اصفهان و دانشگاه کاشان منعقد شد.

رییس دانشگاه کاشان گفت: انجام مطالعات و پژوهش‌های بنیادی، کاربردی و توسعه ای در قالب طرح‌های مطالعاتی، پژوهشی و پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی بر اساس پروژه‌های تعریف شده، پس از انعقاد تفاهم‌نامه یا قرار دادهای جداگانه و اختصاص یک درصد از موضوعات پژوهشی دانشگاه به نیازهای تحقیقاتی دادگستری، برگزاری کارگاه ها و دوره‌های آموزشی علمی و تخصصی با مشارکت اعضای هیأت علمی، دانشجویان و قضات با صدور گواهی مشترک به امضاء دادگستری و دانشگاه را از جمله موضوع های این تفاهم نامه عنوان کرد.

دکتر عباس زراعت خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های پسا دکتری و امکان پذیرش و ادامه تحصیل کارمندان و قضات به صورت پژوهش محور در دانشگاه، همکاری در راستای توسعه ظرفیت های علمی، پژوهشی مشترک با بهره جویی از امکانات متقابل بهرمند شدن طرفین از امکانات مشترک یکدیگر از قبیل توان فکری، تجربی، آموزشی، پژوهشی، کارگاهی، فضاهای فیزیکی، خدماتی و تحقیقاتی همکاری در برگزاری همایش‌ها و نشست های علمی از دیگر موارد این تفاهم نامه است.

وی خاطر نشان کرد: با امضاء این تفاهم نامه امکان استفاده طرفین از، ظرفیت های آموزش مجازی، دسترسی به پایگاه داده ها، کتابخانه و پایان نامه‌ها و زمینه های لازم جهت راه اندازی یا تقویت کیفی نشریات علمی و انجام تالیفات مشترک فراهم می شود.

این تفاهم نامه  که در 6 ماده  تنظیم شده است و به مدت دو سال اعتبار دارد به امضاء دکتر محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری اصفهان و دکتر عباس زراعت ریاست دانشگاه کاشان رسید.


( ۲ )

نظر شما :