بازدید مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان از اردوی جهادی بسیج دانشجویی

۰۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۷ کد : ۱۷۴۰۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۷۱

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان ضمن نشستی با اعضای گروه جهادی شهید حججی بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان و خدا قوت به دانشجویان شرکت‌کننده در این اردو، از پروژه‌های در حال اجرای این گروه بازدید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین خسروی در جمع دانشجویان بسیجی و جهادی دانشگاه،  ضمن اشاره به امر خودسازی به عنوان فلسفۀ اردوهای جهادی اظهار داشت:  یکی از دلایلی که بعضی از مسئولین کشور، نمی‌توانند در انجام مسئولیت خود، خوب عمل کنند این است که آدم‌های خودساخته‌ای نیستند. فلسفۀ  و خروجی همۀ این رفت و آمدها، ساختن‌ها و عمرانی که انجام می‌شود، خودسازی شماست و نورانیت این جمع‌های دانشجویی عنایت امام عصر (ع) است.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و اخلاق و رفتار شهدایی همچون شهید خرازی بیان داشت:  شهدا قبل از هر چیز خودساخته بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: در مرحله اول حضور در این اردوها باید یقیناً برای خود برنامۀ فرهنگی داشته باشید. به معنای واقعی اردوی جهادی که تمام می‌شود  و به خانه باز می‌گردید اهالی خانه متوجه تغییر شما شوند.  فکر کنید آخرین اردوی جهادی هست که شما شرکت می‌کنید و مطمئن باشید این اردو می‌تواند سرنوشت شما را تغییر دهد.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه در پایان گفت: یقیناً در  این وانفسایی که ادعا هست، ولی افراد پای ادعایشان نیستند،  شما در حال کمک به محرومین هستید و قطعا دل امام عصر(عج الله) را شاد می کنید. ان شاءالله که نگاه و عنایت امام عصر(عج الله) همراه ما باشد و اگر در وظیفه خود کوتاهی می‌کنیم باز هم نگاه رأفت ایشان، شامل حال ما شود.


( ۱ )

نظر شما :