انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۰ کد : ۱۷۳۷۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۵۱

در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحقق سند توسعه دانشگاه‌ها، برقراری ارتباط منظم و سازمان یافته و بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی، تحقیقاتی، مشاوره ای و فناوری و همکاری‌های مشترک میان دانشگاه‌ها و به منظور هم‌افزایی و استفاده مشترک از توان آموزشی و پژوهشی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانایی‌های مراکز دانشگاهی منطقه، تفاهم‌نامه همکاری فیمابین دانشگاه کاشان و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان به امضا رسید.

رییس دانشگاه کاشان هدف از انعقاد  این تفاهم نامه را ایجاد همکاری مشترک دانشگاه کاشان و دانشگاه علوم پزشکی کاشان در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، آموزشی، فناوری، بهداشتی و رفاهی با در نظر گرفتن کلیه امکانات و اختیارات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی، تجربه و تخصص آنان عنوان کرد.

دکتر عباس زراعت خاطر نشان کرد: با امضا این تفاهم‌نامه تشکیل دبیرخانه همکاری‌های مشترک بین دو دانشگاه، اجرای طرح‌های پژوهشی با سرمایه‌گذاری مشترک در قالب پروژه‌های پژوهشی متناسب با نیازهای منطقه و استفاده از ظرفیت‌های طرفین در حوزه شرکت‌های دانش بنیان فراهم می شود.

رییس دانشگاه کاشان تشکیل بنیاد حامیان دانشگاهی مشترک، مشارکت در پنل آینده پژوهی منطقه کاشان، برگزاری کرسی‌های مشترک آزاد‌اندیشی و ضیافت اندیشه، همکاری‌های آموزشی در قالب راه اندازی رشته‌های تحصیلی مشترک میان رشته‌ای و انجام پایان‌نامه‌های دانشجویی و برگزاری همایش‌ها و کارگاه ها را از دیگر موضوعات این تفاهم نامه ذکر کرد و گفت: با امضا این تفاهم‌نامه فعالیت‌های پژوهشی در زمینه تولید، فن آوری و کاربرد گیاهان دارویی و محصولات پزشکی و بهداشتی توسعه و پروژه‌های تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف علوم انسانی، مشاوره، پزشکی، بیوتکنولوژی، نانو بیوتکنولوژی، میکروبیولوژی، اسانس و گیاهان دارویی انجام می شود.

این تفاهم نامه در 4 ماده و در دو نسخه که به امضاء دکتر عباس زراعت رییس دانشگاه کاشان و دکتر سید علیرضا مروجی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان رسیده است به مدت دو سال اعتبار دارد.

کلید واژه ها: تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان دانشگاه علوم پزشکی تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان با دانشگاه علوم پزشکی کاشان


( ۳ )

نظر شما :