نشست رؤسای ادواری مرکز کاشان‌شناسی با رئیس دانشگاه کاشان

۲۵ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۸ کد : ۱۷۱۹۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۰۳

در نشست رؤسای ادواری مرکز پژوهشی کاشان شناسی دانشگاه کاشان با رئیس این دانشگاه که در سرای «طاق چشمة» نوش آباد برگزار شد، بر تکاپوی مضاعف این مرکز از جمله، انتشار مستمر مجلة علمی کاشان شناسی و برگزاری وبینارهایی با موضوع کاشان و فرهنگ و تمدن آن، تاکید شد.
در این نشست دکتر رضا شجری و دکتر محمد مشهدی نوش آبادی، رؤسای پیشین مرکز کاشان شناسی دیدگاه ها و تجربیات خود را برای فعالیت هدفمند این مرکز با دکتر عباس زراعت، رئیس دانشگاه، در میان گذاشتند.
دکتر امیرحسین مدنی رئیس فعلی مرکز پژوهشی کاشان‌شناسی دانشگاه کاشان گفت: انتشار بیست و سه شماره از مجلة علمی کاشان شناسی از سال 1384 تاکنون و چاپ حدود 190 مقاله و پژوهش ارزشمند، برگزاری همایش‌هایی با موضوعات کاشان و‌ مفاخر کاشان؛ از جمله همایش بسیار فاخر و ارزشمند باباافضل کاشانی و نظام وفای آرانی و همچنین همایش ملی باغ های تاریخی منطقة کاشان، تعامل با مراکز علمی، فرهنگی، اداری و مردم نهاد کاشان، اجرای برنامه‌های فرهنگی مرتبط با کاشان، تولید محصولات علمی و فرهنگی مشترک با سایر ارگانها در منطقه و.... از عمده فعالیتهای این مرکز بوده و امید می‌رود با حمایت مسئولان دانشگاهی و شهری و همراهی صاحب نظران، این مرکز بتواند گام‌های مهمی در راستای مأموریت جامعه محوری دانشگاه بردارد و بیش از پیش،  ارزشهای تاریخی و فرهنگی کاشان را به همگنان بشناساند.

کلید واژه ها: مرکز پژوهشی کاشان شناسی دانشگاه کاشان


( ۱ )

نظر شما :