پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت روز دانشجو

تعداد بازدید:۱۲۸۵

16آذر 1399  موقعیتی متفاوت برای برگزاری مراسم بزرگداشت روز دانشجوست. چرا که این مناسبت، همیشه با شور و شوق و تکاپوی مضاعفی در محیط علمی و فرهنگی دانشگاهها همراه است و جلوه‌گاهی برای ارائه برنامه‌های متنوع علمی و فرهنگی، پرسشگری و مطالبه‌خواهی،  سنجش  تحولات جامعه در ترازوی نقد و نظر، تجلیل‌ها  و تمجیدها و نشاط و شکوفایی اندیشه و.... بوده است. اما امسال به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا، و عدم امکان دیدار حضوری دانشجویان، این مناسبت نیز به مانند دیگر برنامه‌های  آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی، ناگزیر باید به شکلی متفاوت بزرگ داشته شود.
واقعیت این است که دلتنگی دیدار دانشجویان در این مناسبت‌های خاص بیش از هر زمان دیگری رخ می‌نماید. امیدواریم به مدد عنایات الهی، علم عالمان و سرمایه‌گذاری صنعتگران، هر چه زودتر آرامش و سلامت به جوامع بشری بازگردد و این اپیدمی نامبارک رخت بر بندد.
با تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه کاشان ، از نقش‌آفرینی مجدانه و مسئولانه شما در ارتقای علم و پژوهش و افتخار آفرینی‌های این مرکز علمی که پرشتاب و هدفمند و مصصم  به عنوان یکی از ممتازترین مراکز علمی کشور پیش می رود، تقدیر می‌نمایم و این روز را به شما و همه دانش پژوهان گرامی باد می‌گویم.
نشاط و سربلندی رفیق همه آنات زندگی شما باد.


دکتر عباس زراعت
رئیس دانشگاه کاشان


لینک دانلود فایل

( ۵ )

نظر شما :